Toon posts:

Hotmail geeft weer dat Messenger Offline is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het hotmail account van een vriend van mij staat dat MSN offline is. Terwijl hij gewoon MSN aan heeft staan. Als ik op mijn computer inlog op hotmail met zijn account is dat ook het geval. Dus het ligt puur aan het account. Maar ik zou niet weten welke optie dit zou kunnen veroorzaken. Iemand een idee?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

AMDFreak

Intel is zo..

moet hij zich opnieuw aanmelden.. is ie gewoon weer online..

gebeurt wel vaker, niks ernstigs.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:35:
moet hij zich opnieuw aanmelden.. is ie gewoon weer online..

gebeurt wel vaker, niks ernstigs.
Bedoel je nieuw hotmailaccount aanvragen? Of opnieuw inloggen op MSN en hotmail? Opnieuw inloggen werkt namelijk niet. Hij heeft dat probleem al paar maanden gaat maar niet weg.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een suggestie?

Verwijderd

Ik denk dat het aan het account ligt..ik heb het namelijk ook wel eens gehad. Wat je kan doen is even in je Outlook Express je mail binnen halen en dan maar een nieuw account aanvragen. Of natuurlijk gewoon blijven proberen aan te melden.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Misschien een rare vraag, maar wat is daar erg aan? Als ik het goed begrijp zie je als je in je hotmail inbox zit naast de naam van de verzender staan dat deze offline is. Niet zo'n ramp lijkt me. Of begrijp ik je probleem verkeerd?

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk geen ramp, maar zou het toch wel willen weten waar het aan ligt. Die persoon heeft het bij al zijn accounts. Vind ik op zich wel opmerkelijk. Ik zit trouwens idd ook te denken aan het account/instellingen of een virus in 1 van zijn mails die blijkbaar niet gescand wordt.

Als je via MSN hotmail opent. Dan zie je, je eigen e-mail adres, en je eigen status van msn. Die staat bij hem op Offline. Terwijl die op Online zou moeten staan. Alle zijn contactpersonen ziet hij via hotmail wel op de goede status staan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 17:39 ]

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:37:
of een virus in 1 van zijn mails die blijkbaar niet gescand wordt.
Het lijkt me niet dat een bestand op de (vast een andere eik) server de status van online / offline zou veranderen.

DM!

Verwijderd

Topicstarter
JHS schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:39:
[...]
Het lijkt me niet dat een bestand op de (vast een andere eik) server de status van online / offline zou veranderen.
Je zou eigenlijk ook niet verwachten dat het aan een instelling zou kunnen liggen. Heb alle instellingen gecontrolleerd maar er is niks wat er verband mee zou kunnen hebben. Aangezien hij het met meerdere accounts heeft, wil ik niet meteen contact zoeken met Microsoft.

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:54:
[...] Aangezien hij het met meerdere accounts heeft, wil ik niet meteen contact zoeken met Microsoft.
Als je het écht zo relevant vind, zou ik gewoon contact opnemen met MS hoor :) .

DM!

Verwijderd

Topicstarter
JHS schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:55:
[...]
Als je het écht zo relevant vind, zou ik gewoon contact opnemen met MS hoor :) .
Ben ook wel nieuwsgierig waar het aan zou kunnen liggen. Daarom dacht ik post het eerst hier maar eens. Er zal heus wel iemand zijn die ooit zo een probleem gehad heeft. Als iemand het wist was het waarschijnlijk zo opgelost geweest via dit forum.

Verwijderd

Topicstarter
Hij maakt trouwens ook gebruikt van andere MSN-clients. Waaronder DMSN. Kan het niet zo zijn dat een van die progs al zijn accounts gemold heeft?

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-02 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Ik zou even proberen om de zooi even helemaal te uninstallen... en hem er daarna weer op te knallen. (de nieuwste of beta versie als hij die nog niet had) Ik denk dat dat een optie is die je moet proberen voordat je verder gaat knutselen.

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:18:
Ik zou even proberen om de zooi even helemaal te uninstallen... en hem er daarna weer op te knallen. (de nieuwste of beta versie als hij die nog niet had) Ik denk dat dat een optie is die je moet proberen voordat je verder gaat knutselen.
Welke zooi? Zijn accounts werken op geen een computer. Mijn account werkt wel op zijn en mijn computer. Of bedoel je dat er in MSN 7 een optie is waardoor dit veroorzaakt kan worden? Begrijp ik dat goed?

BVD
Pagina: 1