Hey allen,
Sinds een tijdje is bij de MediaMarkt de volgende HDD Mp3 speler te verkrijgen:
De Time GogoPod.

Specs
Size 111 x 69 x 22mm
Weight 160 grams
Media Formats MP3, WMA and WAV
Battery Time 8hrs maximum playing time
Interfaces USB 2.0
Storage 20 Gb hard disk
.Built-in 20GB hard drive, keep up to 10,000 songs in your pocket
·Stores all your files including photos uploaded from a digital camera
·Supports SD/MMC extension memory card
·Built-in FM tuner and FM recorder
·Records voice with internal microphone and other audio sound (such as CD, cassette tape or .telephone conversation) with the analog cable.
·File management system with up to 20 file bookmarks: browse easily your recorded files
·Jog without fear - 20 minutes of skip protection
.Available in Black and White
Hij is geproduceert onder een andere naam: de Aigo MP-P750.
Product: http://www.aigo.com/english/Product/view.asp?id=1519
Goede review: http://www.hexus.net/cont...JRD05MzkmdXJsX3BhZ2U9Mg==
Persoonlijk ben ik wel aangetrokken tot deze HDD speler om de volgende redenen:
- Stevige magnesium behuizing, echt robuust
- SD/MMC reader, ik ben een echte SD user, alles van mijn smartphone tot mijn camera gebruikt het, je kan alles vanaf de HDD naar een kaart sturen dus ideaal als Imagetank en andere bestanden die je mee zou nemen.
- Prijs, hij is, vergeleken met de welbekende iPod en de andere iPod-wannabe´s, behoorlijk goedkoop. In de MediaMarkt Breda kost ie € 179,-.
Mogelijke nadelen:
- Niet geweldig design, daar kan ik inkomen, hij lijkt *letterlijk* op een koelkast
- ´Maar´ 8 uur speeltijd
Ik vroeg me dus af of andere hem al hebben gehaalt, en wat hun ervaringen zijn. Als ik de review moet geloven is het een redelijk flex apparaat
, maar ik ben benieuwd wat andere gebruikers er van vinden.
P.S, Als er al een topic is die deze MP3 speler beschrijft, dan mijn excuses. Ik heb wel uitbundig gezocht of hij al besproken is, en vond nix, ook niet onder deandere naam.
Sinds een tijdje is bij de MediaMarkt de volgende HDD Mp3 speler te verkrijgen:
De Time GogoPod.

Specs
Size 111 x 69 x 22mm
Weight 160 grams
Media Formats MP3, WMA and WAV
Battery Time 8hrs maximum playing time
Interfaces USB 2.0
Storage 20 Gb hard disk
.Built-in 20GB hard drive, keep up to 10,000 songs in your pocket
·Stores all your files including photos uploaded from a digital camera
·Supports SD/MMC extension memory card
·Built-in FM tuner and FM recorder
·Records voice with internal microphone and other audio sound (such as CD, cassette tape or .telephone conversation) with the analog cable.
·File management system with up to 20 file bookmarks: browse easily your recorded files
·Jog without fear - 20 minutes of skip protection
.Available in Black and White
Hij is geproduceert onder een andere naam: de Aigo MP-P750.
Product: http://www.aigo.com/english/Product/view.asp?id=1519
Goede review: http://www.hexus.net/cont...JRD05MzkmdXJsX3BhZ2U9Mg==
Persoonlijk ben ik wel aangetrokken tot deze HDD speler om de volgende redenen:
- Stevige magnesium behuizing, echt robuust
- SD/MMC reader, ik ben een echte SD user, alles van mijn smartphone tot mijn camera gebruikt het, je kan alles vanaf de HDD naar een kaart sturen dus ideaal als Imagetank en andere bestanden die je mee zou nemen.
- Prijs, hij is, vergeleken met de welbekende iPod en de andere iPod-wannabe´s, behoorlijk goedkoop. In de MediaMarkt Breda kost ie € 179,-.
Mogelijke nadelen:
- Niet geweldig design, daar kan ik inkomen, hij lijkt *letterlijk* op een koelkast
- ´Maar´ 8 uur speeltijd
Ik vroeg me dus af of andere hem al hebben gehaalt, en wat hun ervaringen zijn. Als ik de review moet geloven is het een redelijk flex apparaat
P.S, Als er al een topic is die deze MP3 speler beschrijft, dan mijn excuses. Ik heb wel uitbundig gezocht of hij al besproken is, en vond nix, ook niet onder deandere naam.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca