Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 19:33

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Hey allen,

Sinds een tijdje is bij de MediaMarkt de volgende HDD Mp3 speler te verkrijgen:
De Time GogoPod.

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/v2/sound/aigo/mp-p750/images/mp-p750.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/v2/sound/aigo/mp-p750/images/bundle.jpg

Specs

Size 111 x 69 x 22mm
Weight 160 grams
Media Formats MP3, WMA and WAV
Battery Time 8hrs maximum playing time
Interfaces USB 2.0
Storage 20 Gb hard disk

.Built-in 20GB hard drive, keep up to 10,000 songs in your pocket
·Stores all your files including photos uploaded from a digital camera
·Supports SD/MMC extension memory card
·Built-in FM tuner and FM recorder
·Records voice with internal microphone and other audio sound (such as CD, cassette tape or .telephone conversation) with the analog cable.
·File management system with up to 20 file bookmarks: browse easily your recorded files
·Jog without fear - 20 minutes of skip protection
.Available in Black and White

Hij is geproduceert onder een andere naam: de Aigo MP-P750.

Product: http://www.aigo.com/english/Product/view.asp?id=1519

Goede review: http://www.hexus.net/cont...JRD05MzkmdXJsX3BhZ2U9Mg==

Persoonlijk ben ik wel aangetrokken tot deze HDD speler om de volgende redenen:
- Stevige magnesium behuizing, echt robuust
- SD/MMC reader, ik ben een echte SD user, alles van mijn smartphone tot mijn camera gebruikt het, je kan alles vanaf de HDD naar een kaart sturen dus ideaal als Imagetank en andere bestanden die je mee zou nemen.
- Prijs, hij is, vergeleken met de welbekende iPod en de andere iPod-wannabe´s, behoorlijk goedkoop. In de MediaMarkt Breda kost ie € 179,-.

Mogelijke nadelen:
- Niet geweldig design, daar kan ik inkomen, hij lijkt *letterlijk* op een koelkast :)
- ´Maar´ 8 uur speeltijd

Ik vroeg me dus af of andere hem al hebben gehaalt, en wat hun ervaringen zijn. Als ik de review moet geloven is het een redelijk flex apparaat 8) , maar ik ben benieuwd wat andere gebruikers er van vinden.

P.S, Als er al een topic is die deze MP3 speler beschrijft, dan mijn excuses. Ik heb wel uitbundig gezocht of hij al besproken is, en vond nix, ook niet onder deandere naam.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou niet mijn eerste keus zijn als mp3speler, maar met die mmc/sd slot maakt het hem idd een goeie (goedkope) imagetank.
Lijkt me wel een leuk ding als je em daarvoor gebruikt, puur als mp3speler lijkt het me niks.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
Zelf heb ik geen ervaring met dit ding. Mijn ex heeft wel een Time flash mp3 spelertje, en dat was echt k*t kwaliteit. Of deze dat ook is weet ik niet maar zoals je al zegt is hij een stuk goedkoper dan een iPod of betere mp3 speler (geen iPod wannabe :X ). Opzich klinkt het dus allemaal best goed, vooral dat hij SD/MMC kaartjes ondersteunt kan handig zijn idd als image tank, maar als je er ook echt muziek mee wil luisteren weet ik niet of hij kwalitatief wel zo goed is.

Verwijderd

Ik heb hem bij MM Rotterdam gezien voor 149 geloof ik, dus dat scheelt wel aanzienlijk met een iPod. Die was echter wel heel lelijk wit (niet bepaald als een iPod). Wit is nog lelijker dan zwart. Ik heb wel getwijfeld, misschien dat ik hem alsnog neem als er goede reacties zijn.

• Wutroe
  • Laatst online: 20:08
Volgens de review:

Pluspunten:

Decent sound quality
FM radio included
Mic/Line-in recording capability
20Gb of storage

Minpunten:

Poor headphones included in package
PC software is time consuming to use

Weet niet of de reviewer een audiofiel is, maar ik neem aan dat je er niet voor niks neerzet dat ie 'decent' geluid heeft. En die prijs is wel erg laag zeg, nog goedkoper dan de Medion iPod.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:27:
Wit is nog lelijker dan zwart. Ik heb wel getwijfeld, misschien dat ik hem alsnog neem als er goede reacties zijn.
Juist, bij ons is hij ook wit, en niet echt mooi, maar dat had ik al vermeld 8) .
Persoonlijk vind ik het niet erg, echt niet. Namelijk ik was van plan een externe HDD te kopen, en die zijn ook niet echt ipod design... Meestal meer een zwarte baksteen ;). Dit ding heeft een magnesium stevige behuizing, alleen dat al genoeg voor mij.
Poekoek schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:52:
Weet niet of de reviewer een audiofiel is, maar ik neem aan dat je er niet voor niks neerzet dat ie 'decent' geluid heeft. En die prijs is wel erg laag zeg, nog goedkoper dan de Medion iPod.
Goedkoop is ie zeker! (€ 50 / 25% goedkoper dan de Medion Apod) Als de geluidskwaliteit goed is, en de image/file tank functie goed en snel werkt, ben ik volledig tevree :)

[Edit]
Nu nog mensen met echte ervaring ;)

[ Voor 5% gewijzigd door XanderDrake op 18-02-2005 21:27 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Kleine toevoeging van functies:

"te gebruiken als USB flash drive en leest TXT file (e-book)"
Bron: MP3webwinkel.nl.

Intressant >:) ... Ebooks, .txt bestanden.
Grappig is dat ik het nergens anders kan vinden dan bij die winkel.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Blijkbaar zijn er geen mensen die em al hebben uitgeprobeerd :P .

Nouja, ik ga em overmorgen kopen, ik zal mijn bevindingen hier plaatsen!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag deze gogopod bij de media markt aangeschaft.
de pluspunten tot nu toe:

+ geluid is echt super (als je goede oortelefoon gebruikt ,die erbij geleverd is is echt bagger) ik heb de philips oordopjes in gebruik met mega bass en het geluid is erg vol en toch de heldere tonen komen ook goed over.
+ menu's zijn zeer eenvoudig en snel te doorlopen met het draaiwieltje.
+ de andere toetsen voelen ook prettig aan.
+ 20 gig is echt mega veel ruimte.
+ hij reageert lekker vlot als je door de nummers heen bladert.
+ opladen via de usb poort is ook mogelijk (3 uur).
+ stabiele behuizing voelt ook erg solide aan.
+ sdcard ondersteuning.

de nadelen.

- bijgeleverde tasje is niet echt gebruiksvriendelijk je moet de speler eruit halen om hem te kunnen bedienen in de hierboven gelinkte review zie ik dat daar een tasje bijzit met een venster zodat je hem kan bedienen terwijl hij in het tasje zit.
dit tasje wat hierbij geleverd is is een gewoon standaard geheel gesloten tasje, die tevens de usb poort bedekt en ook de sdcard opening.
- batterij is helleaas niet te verwisselen voor een reserve batterij
- kleur is wit en dat maakt em optisch ietwat goedkoop

kortom tot nu toe erg tevreden met het ding.

Verwijderd

hier een wijziging van mijn ervaring met de gogopod

ik heb sinds gisteravond een vastloper gehad
het apparaat was met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen wel brande de scherm verlichting maar het menu bleef hangen en kon geen muziek meer afspelen
na een nacht het apparaat te laten liggen doet hij het nu opeens weer...

heel erg jammer maar ik las dus op een site dat dit een bekend verschijnsel is voor dit apparaat
er was review van de aigo dit schijnt dus dezelfde mp3speler te zijn als mijn gogopod

ook merk ik dat de menu's en het bladeren door de muziek wat moeizamer gaat
er is ook nergens een site waar je bijvoorbeeld een firmware udate kan doen.

@xanderdrake heb jij dit toestel inmiddels nog en heb jij ook problemen ermee?

conclusie: deze gaat terug naar de winkel.

• Krekker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 21:54
Een Time flashdrive zou ik misschien nog net overwegen door de erg lage prijs, maar als iets 150 euro kost denk ik toch nog wel een tweede keer na. Ik heb enkele maanden geleden een iHP120 van iRiver gekocht en ben er nog steeds tevreden mee. Zeker op het HDD-speler segment moet je gewoon kwaliteit kopen en niet zoiets baggers als Time.

Verwijderd

ja heb je hellemaal gelijk in ik wist dat het merk niet zo bekend was maar dat het zo slecht was wist ik pas toen ik na aankoop pas goed door ging zoeken en op bepaalde sites meerdere mensen berichten zag plaatsen met hetzelfde probleem wat het vastlopen betreft

ik heb nu trouwens een iriver H-320 mp3player aangeschaft ziet er mooi uit ben hem nog aan het opladen maar verwacht er wel veel van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:27:
Ik heb hem bij MM Rotterdam gezien voor 149 geloof ik
Kan dit mij iemand bevestigen? _/-\o_

Verwijderd

ik kan wel bevestigen dat die van mij een stuk duurder was bij de mediamarkt namelijk 229,- geloof ik
Pagina: 1