Toon posts:

K8N Neo2 pl. + SB live 5.1 digital

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw systeem in elkaar gezet:

AMD 64 3000+ winne
K8N NEo2 platinum
sounblaster live 5.1 digital
XFX 6800LE
Bequite 400Watt ATX 1.3 2 fan

Ik had alles in elkaar gezet, nu had ik problemen met de geluidskaart. die had ik opgelost en de kaart werd herkent en alle drivers waren geinstalleerd. Ik had ook geluid.

Ik starte vanmorgen de pc op, en ik had geen geluid: winamp gaf aan dat er geen geluids device was aangesloten. Ik naar geluid, en jah oor helemaal niets. ik kon nergens uit kiezen.

en gisteravond deed de kaart wel, hij werd eerst herkend als een onbekend multimedia audiocontroller. dat was dus na de driverinstallatie een soundblaster 5.1 live geworden. Maar dat was ook ineens weer een multimedia-auiocontroller geworden.

Alle drivers waren geinstalleerd.
Ik heb overal gezocht op GoT, maar idereen had een iets ander probleem als ik had

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Heb je niet toevallig onboard sound aanstaan? ;)

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik ook al uit en aan gehad, maar dat hielp niet, de drivers zien de kaart niet meer ofzow :X???

• DJkim

DJkim

Welke driver heb je geinstalleerd? Heb je niet toevallig audio driver van Nforce ook geinstalleerd? Zo ja uninstall het even en haal je SB live even uit pci slot en steek in andere slot.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
hoe uninstall je die dan, het enige proggie wat ik kon vinden was nvmixer, en in de harwarelijst zag ik ook niets van nvidia audiop staan ofzo

*edit* ik heb de onboard audio aangedaan, en nu is de multimedia audiocontroller weg uit de hardwarelijst. betekend dat dat hij de kaart gewoon niet ziet?.

@DJkim ik weet niet eens hoe je die moet installen :X, zo ingewikkeld, ze kunnen er geeneens een installer bij doen, bij elk command geeft ie een (null)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 17:52 ]

• DJkim

DJkim

Als je op Nvidia Driver uninstall (configuratie) klikt dan kun je kiezen tussen verschillende drivers van Nvidia die je wilt uninstallen. En haal SB uit PCI slot en doe effe in andere slot

Lucky Goldstar

Pagina: 1