Toon posts:

software gezocht: video renderer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik zoek een programma dat video kan renderen in mpg/avi waarbij er een beeld gemaakt wordt van de frequenties in een MP3tje of wavje.

Daarbij bedoel ik dat als er geen geluid is, er in het midden van het beeld een horizontale streep te zien is. Hoor je geluid, dan gaat die streep verticaal 'uitzetten' , waarbij de lage frequenties links gerenderd worden en de hoge frequenties rechts gerenderd worden.

Je ziet dit soort beelden bij van die politie-televisieseries, zoals 24. Als ze met spraakbewerking bezig zijn voor een onderzoek ofzo, zie je van dat soort 'ruis' op het beeld.

De visualisatie plenoptic: stem lijkt een beetje op wat ik bedoel.

Heeft iemand enig idee???

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=geluid oscillator] [google=sound oscillator] :? Die vind je in zo goed als elk geluidspakket; en het opnemen daarvan kan met een groot aantal simpele screengrabbers worden gerealiseerd lijkt me? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
hmm. Om eerlijk te zijn vind ik dat maar billige programmatjes. Ik ga die mpg gebruiken in een DVD presentatie over zelfgebouwde luidsprekers. Dit hebben we gemaakt als profielwerkstuk, en we willen het goed over de buhne brengen...

bestaan er geen plugins voor pinnacle video-editors...?