I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Je kunt het hier lezen:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=415
Thnx aan Gronik voor het afnemen en Poesch voor haar tijd en moeite om antwoorden te bedenken
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Verwijderd
Maak het leesbaar! Het is echt ongeloofelijk rommelig de text. Steeds dat {poesch} {gronik} ertussen enzo. Doe dat dan ik een ander kleurtje ofzo, of met pijltjes (< voor gronik, > voor poesch) Want het is erg lastig lezen, maar wel erg leuk voor de rest.
Sluit ik me helemaal bij aan.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:44:
!! TIP !!
Maak het leesbaar! Het is echt ongeloofelijk rommelig de text. Steeds dat {poesch} {gronik} ertussen enzo. Doe dat dan ik een ander kleurtje ofzo, of met pijltjes (< voor gronik, > voor poesch) Want het is erg lastig lezen, maar wel erg leuk voor de rest.
Echt leesbaar is het niet en al helemaal niet uitnodigend !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Verwijderd
en wat nou als poesch de vraag steltVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:00:
En als bevoorbeeld de vraag groen is en het antwoord blauw. Zou het dan beter leesbaar zijn Wessie en Vinge?
Verwijderd
Verwijderd
Thnx Funcracker en Gronik!Funcracker schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:37:
Het laatste interview is enkele dagen geleden online gekomen en betreft een interview met ieders favoriete vouwvrouw: Poesch.
Je kunt het hier lezen:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=415
Thnx aan Gronik voor het afnemen en Poesch voor haar tijd en moeite om antwoorden te bedenken
Het was ook leuk om te doen!
Als er nog op- en/of aanmerkingen zijn post die hier dan gerust.
ziet er een stuk duidelijker uit
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Veel plezier met lezen.
Verwijderd
gronik, kan dat de volgende keer iets minder strak, m'n duimen zijn na 2 weken nog steeds blauwVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:56:
Er staat weer een nieuw interview op WDO. Dit keer heb ik Killerog de duimschroeven aan gedraaid.
Veel plezier met lezen.
en ik geloof dat gromba graag je volgende slachtoffer wil zijn