[WDO] Interviews

Pagina: 1
Acties:

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Sinds enige tijd is Gronik binnen Content bezig interviews af te nemen van willekeurige DPC'ers in de hoop het saamhorigheidsgevoel binnen ons team te versterken. Deze interviews worden, samen met andere nieuwsfeitjes en eventuele columns, op WDO gepost.

Daar niet iedereen altijd WDO checkt (which you should ;)) hebben we besloten een topic te maken waarin we jullie willen inlichten op het moment dat er een nieuw interview online is.
Verder volgt hieronder een overzicht van alle interviews die er tot op heden zijn geweest.

Interviews:
Poesch (14 februari 2005)
Witlof (16 januari 2005)
Pim (28 december 2004)
Joh16vers4 (20 november 2004)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Het laatste interview is enkele dagen geleden online gekomen en betreft een interview met ieders favoriete vouwvrouw: Poesch.

Je kunt het hier lezen:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=415

Thnx aan Gronik voor het afnemen en Poesch voor haar tijd en moeite om antwoorden te bedenken ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Verwijderd

!! TIP !!

Maak het leesbaar! Het is echt ongeloofelijk rommelig de text. Steeds dat {poesch} {gronik} ertussen enzo. Doe dat dan ik een ander kleurtje ofzo, of met pijltjes (< voor gronik, > voor poesch) Want het is erg lastig lezen, maar wel erg leuk voor de rest.

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:44:
!! TIP !!

Maak het leesbaar! Het is echt ongeloofelijk rommelig de text. Steeds dat {poesch} {gronik} ertussen enzo. Doe dat dan ik een ander kleurtje ofzo, of met pijltjes (< voor gronik, > voor poesch) Want het is erg lastig lezen, maar wel erg leuk voor de rest.
Sluit ik me helemaal bij aan.
Echt leesbaar is het niet en al helemaal niet uitnodigend !

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

En als bevoorbeeld de vraag groen is en het antwoord blauw. Zou het dan beter leesbaar zijn Wessie en Vinge?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:00:
En als bevoorbeeld de vraag groen is en het antwoord blauw. Zou het dan beter leesbaar zijn Wessie en Vinge?
en wat nou als poesch de vraag stelt ;)

Verwijderd

Vindt in het geval van Poesch roze wel toepasselijk. :)

Verwijderd

Geen idee, staat het dan niet nog steeds rommelig, net als de bbc teletext ondertiteling? Waarom niet net zo'n leete layout als bij de faq's? :P

Verwijderd

Funcracker schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:37:
Het laatste interview is enkele dagen geleden online gekomen en betreft een interview met ieders favoriete vouwvrouw: Poesch.

Je kunt het hier lezen:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=415

Thnx aan Gronik voor het afnemen en Poesch voor haar tijd en moeite om antwoorden te bedenken ;)
Thnx Funcracker en Gronik!
Het was ook leuk om te doen! :)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Ik heb het interview iets gerestyled. Hoop dat het zo beter leesbaar is. Het heeft nu dezelfde layout als het eerste interview. In de toekomst zullen we de layout wat meer consistent proberen te houden ;)

Als er nog op- en/of aanmerkingen zijn post die hier dan gerust.

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

netjes FC

ziet er een stuk duidelijker uit

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Idd, ziet er zekers veel beter uit! Dit leest iig veel prettiger.. :) Toppie!

Verwijderd

_/-\o_

Verwijderd

Er staat weer een nieuw interview op WDO. Dit keer heb ik Killerog de duimschroeven aan gedraaid.
Veel plezier met lezen.
:w

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:56:
Er staat weer een nieuw interview op WDO. Dit keer heb ik Killerog de duimschroeven aan gedraaid.
Veel plezier met lezen.
:w
gronik, kan dat de volgende keer iets minder strak, m'n duimen zijn na 2 weken nog steeds blauw :P >:)

en ik geloof dat gromba graag je volgende slachtoffer wil zijn O-)
Pagina: 1