Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Zoeken op meer velden in admin'

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Graag zou ik zien dat het in de React admin mogelijk wordt om users op meer velden te zoeken.

Momenteel ontbreken de volgende velden:
• webicon_url
• homepage
• signature
• real_name

Wellicht is het mogelijk om die velden ook doorzoekbaar te maken? :) Wat mij betreft worden alle velden in het profiel zelfs doorzoekbaar; maar ik kan mij voorstellen dat dat weer ietswat onoverzochtelijk wordt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

realname & homepage vind ik wel nuttig, maar de rest :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Dat waren ook mijn primaire doelen; de rest valt ook te beargumenteren hoor ;) Wat dacht je van het eenvoudig zoeken naar clones door te controleren of bekende domeinen wellicht in gebruik zijn als webicon_url, of als link in een sig. Evenwel zijn die twee wat mij betreft idd wel het minst belangrijk; maar als je dan toch bezig bent.. ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi

moto-moi

mjah, het kan allemaal leuk zijn om af en toe te gebruiken, maar om nu op elk veld indexen aan te leggen is natuurlijk ook knap zinloos, om maar niet te zeggen overbodige processortijd aan de kant van de db ;)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
moto-moi schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:44:
mjah, het kan allemaal leuk zijn om af en toe te gebruiken, maar om nu op elk veld indexen aan te leggen is natuurlijk ook knap zinloos, om maar niet te zeggen overbodige processortijd aan de kant van de db ;)
Performanceverlies is natuurlijk altijd een afweging voor het implementeren van features; ik vraag me af of een index echt een dergelijk negatief effect zal hebben gezien het feit dat er ongetwijfeld meer read dan write acties plaatsvinden :)

---

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op de user-tabel zijn vooralsnog geen indexen nodig om dat soort dingen te doorzoeken. Of het uberhaupt zinvol is, is een andere vraag.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 08:39

chem

Reist de wereld rond

Het kan al maar er is nog geen interface voor ;)

ACM, als jij die indices legt kan ik het poeldowntje wel uitbreiden?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Hij zegt toch dat er juist géén indices voor nodig zijn?

DM!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Kan iemand de admin-interface aanpassen zodat het zoeken op genoemde velden mogelijk wordt gemaakt? Ik loop hier helaas meerdere keren per dag tegenaan

---

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 08:39

chem

Reist de wereld rond

Spider.007 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:29:
Kan iemand de admin-interface aanpassen zodat het zoeken op genoemde velden mogelijk wordt gemaakt? Ik loop hier helaas meerdere keren per dag tegenaan
Dat zal minstens tot 1.9.4 moeten wachten :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi

moto-moi

ennuh, meerdere keren per dag ?
Dan moet je echt een andere hobby gaan zoeken hoor :D

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
chem schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:30:
[...]

Dat zal minstens tot 1.9.4 moeten wachten :)
Gelukkig is die bijna af ;) maargoed; dan wachten we daarop :)
moto-moi schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:37:
ennuh, meerdere keren per dag ?
Dan moet je echt een andere hobby gaan zoeken hoor :D
Kijk maar uit; straks doe ik het nog :P

---

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier eigenlijk nooit meer verzoeken voor gezien; blijkbaar is er dus geen behoefte aan of zijn de mogelijkheden inmiddels afdoende :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.