And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
omdat-ie Windows gebruiker is?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Daar zit wat in. Dikke pech voor no_useforname!
[ Voor 9% gewijzigd door LoeiOrdinair op 18-02-2005 16:22 ]
franssie schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:08:
rechter muisklik, openen met Winamp?
Ik denk dat dat wel wat is. Ga ik zeker proberen. Helaas gebruik ik Windows
Gezien het feit dat er meerdere zielen met deze vraag over het internet lopen is er toch vraag naar. Het is gewoon makkelijk om snel even een nummer te luisteren wat je net hebt gedownload. Misschien moet ik nog gewoon een beetje van Winamp afkickenmatiasjansen schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:14:
Een aparte playlist voor t nummer maken. Een betere vraag is misschien, waarom zou je dat willen, Of zit je gewoon te zoeken naar ontbrekende features in iTunes?
And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
Mijn Mac download programma zet na downlaoden automatisch in een aparte playlist dus dan staat het in elk geval gescheiden en voelt het minder als vervuiling.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
"Van wie zijn die witte billen ? ..."
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ik heb de Mac versie, maar jij zal ook wel een zoekfunctie in iTunes hebben
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Zo heb ik aardig wat demo's die ik niet wil horen als ik naar m'n muziek zit te luisteren maar toch wil bewaren en dat kan op deze manier perfect.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 18:59 ]
maar hij staat daarna wel in de libary...breinonline schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:30:
Wat ik momenteel doe om één liedje af te spelen is iTunes openen, in het zoekblakje klikken en het nummer intikken. Zoekt sneller dan de verkenner en als je na het zoken maar één resultaat hebt staan dan speelt hij gewoon alleen dat liedje af (repeat enzo werkt ook).
Ik heb de Mac versie, maar jij zal ook wel een zoekfunctie in iTunes hebben
Ik vind ook vreselijk onhandig. heb het nu maar ff opgelost door audion er naast te draaien.. aangezien ik dat scriptje ook niet echt handig vind.
Klopt, maar uit de topicstart meen ik te lezen dat de TS juist iTunes is gaan gebruiken vanwege de handige library. Dus daar zullen zijn nummers toch wel in staan. Hij wil alleen af en toe maar 1 song afspelen en iTunes wil dat standaard niet zo.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Het blijft schipperen tussen functionaliteit en gebruikersgemak bij software. Waarschijnlijk is het gebruikersgemak voorgegaan bij Itunes. En dat is ze goed gelukt! Behalve voor die paar zeikers die perse 1 mp3tje willen afluisteren zoals ze gewend waren bij WinampLow-Fi schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:18:
[...]
maar hij staat daarna wel in de libary...
Ik vind ook vreselijk onhandig. heb het nu maar ff opgelost door audion er naast te draaien.. aangezien ik dat scriptje ook niet echt handig vind.
Bij kleine libaries is het niet zon probleem maar ik zit nu tegen de 35000 files aan....
[ Voor 20% gewijzigd door ErikRo op 20-02-2005 11:46 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Zelf heb ik een playlistje tmp, daar gooi ik alle mp3tjes in die ik eerst wil beluisteren alvorens deze in m'n library te zetten. Ik luister ze gewoon allemaal even snel, en als ik klaar ben maak ik die playlist leeg.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering