Toon posts:

[LOTUS DOMINO] dringend programmeur gezocht in Amsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het is hier vast niet op zijn plaats, maar ik heb nooit reactie gehad op mijn mail waar dit wel kon. Dus schop het anders maar ergens anders heen, of mail me als er voor betaald moet worden

Voor mijn bedrijf zijn we heel dringend op zoek naar een Lotus applicatie-ontwikkelaar. Vacatures op diverse vacaturesites hebben helaas geen geschikte kandidaten opgeleverd en het wordt nu wel heel erg dringend. Leuke baan in een klein, gezellig bedrijf in Amsterdam (centrum-oost). Veel eigen ruimte en verantwoordelijkheid, afwisselend werk. De volledige vacaturetekst vind je hier niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Creepy op 18-02-2005 15:56 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:46:
het is hier vast niet op zijn plaats, maar ik heb nooit reactie gehad op mijn mail waar dit wel kon. Dus schop het anders maar ergens anders heen, of mail me als er voor betaald moet worden
Ik heb geen idee wanneer je die mail hebt gestuurd en naar wie want ik heb hem niet gezien, maar als je de FAQ's e.d. had gelezen dan had je gezien dat we werving NIET op prijs stellen hier.

Zie Het algemeen beleid #spam

[ Voor 50% gewijzigd door Creepy op 18-02-2005 16:02 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.