Ik heb een PCI-USB kaart. Een Conceptronic PCI kaart met 6 USB poorten. Deze heb ik met de nieuwste drivers geinstalleerd maar toch hou ik een probleem.
Als ik de kaart, alle poorten, uitschakel is er overigens niets aan de hand.
Het systeem draait Windows 98SE.
Wat er gebeurt als de kaart gewoon geinstalleerd is is dat de PC vastloopt. Ik kan het probleem laten ontstaan door 2 keer een Explorer venster te maximaliseren en dan weer op de vorige waarde terug te zetten. Dit moet ik even redelijk vlot achter elkaar doen. De PC zit dan muur vast.
Mijn idee was om drivers voor het moederbord te updaten. Dit heb ik gedaan, dat wil zeggen voorzover ik iets kon updaten is het gebeurt. Maar niets helpt.
Overigens loopt de PC al vast zonder dat er een USB apparaat is aangesloten.
Wat kan ik nog meer doen?
Als ik de kaart, alle poorten, uitschakel is er overigens niets aan de hand.
Het systeem draait Windows 98SE.
Wat er gebeurt als de kaart gewoon geinstalleerd is is dat de PC vastloopt. Ik kan het probleem laten ontstaan door 2 keer een Explorer venster te maximaliseren en dan weer op de vorige waarde terug te zetten. Dit moet ik even redelijk vlot achter elkaar doen. De PC zit dan muur vast.
Mijn idee was om drivers voor het moederbord te updaten. Dit heb ik gedaan, dat wil zeggen voorzover ik iets kon updaten is het gebeurt. Maar niets helpt.
Overigens loopt de PC al vast zonder dat er een USB apparaat is aangesloten.
Wat kan ik nog meer doen?