Toon posts:

[Novell] Unattended installatie dmv ZEN Imaging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment imagen wij onze clients met zen images. Echter het probleem ontstaat nu dat er te veel verschillende hardware variaties zijn.

Om deze reden denk ik er nu aan om over te gaan op unattended installaties van Windows XP, echter wil ik graag hierbij nog Zen gebruiken om zo makkelijk machines te kunnen voorzien van een nieuwe image op bases van het NDS werkstation object.

Op de supportsite van Novell staan een aantal aanknopingspunten, echter vooral gericht op voorgaande versies, niet iets waar ik mee verder kom.

Is er iemand die succesvol werkt met unattended installaties van Windows XP i.c.m. Zen Imaging? En zo ja wat waren de beginstappen?

Onze situatie:
Novell Netware 6 SP3
Zenworks 4.01

Tnx,
Roland

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Misschien dat je hier iets aan hebt: http://www.engl.co.uk/products/ztoolkit/index.html

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook al gevonden, maar bedankt, ik had gehoopt op een mogelijke oplossing zonder verdere tools aan te schaffen.

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:50

TF

bla bla

mmm,

ik neem aan dat je dus straks maar 1 base image wil hebben die zich doormiddel van sysprep verder installeerd?

Dan kun je de hardware selectie bij het re-imagen toch gewoon op HARDISK > 0 zetten? Zo doe ik dat nml ook

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 17:57
Creating a "Works on Anything" Windows XP SP2 Workstation Image

Misschien dat dit leuke Cool Solutions artikel je kan helpen? Voor zover ik zie zou dit ook met Zfd4 moeten werken.