Toon posts:

canon fax l240 [hard geluid]

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De fax van mij maakt een heel hard geluid dit was eerst niet het geval

het gaat om een canon fax L240

wie weet er hoe dit opgelost kan worden

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Uit het raam gooien.

Verwijderd

Topicstarter
was een serieuze optie maar helaas moeten er nog een hoop faxen verstuurd worden vandaag dus ik hoop eigenlijk dat het gewoon opgelost kan worden

• smvs
  • Niet online
De telefonische helpdesk van Canon Nederland is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17:30 uur op het volgende nummer:

0900 – 2022915(0,13 Euro/Min)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet zo'n bel persoon haha en vooral niet naar nummers die extra geld kosten

• smvs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:30:
[...]

ik ben niet zo'n bel persoon haha en vooral niet naar nummers die extra geld kosten
Telefoonangst bedoel je? Tja had ik ook last van vroeger maar gaat vanzelf over als je genoeg belt. Trouwens, als je 10 min belt ben je nog maar 1,30 euro kwijt, die gok zou ik wel aandurven.

Verwijderd

we hebben ook lekker veel informatie waar we wat mee kunnen 8)7

geef eens aan waar het geluid vandaan lijkt te komen, hoe klint het, hoe oud is die fax, was het een tweedehandsje? wanneer is het begonnen en wat had je net daarvoor gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:40:
we hebben ook lekker veel informatie waar we wat mee kunnen 8)7

geef eens aan waar het geluid vandaan lijkt te komen, hoe klint het, hoe oud is die fax, was het een tweedehandsje? wanneer is het begonnen en wat had je net daarvoor gedaan?
als je een fax verstuurd geeft ie een niet normaal geluid dit gebeurde nadat er een nieuwe toner in was geplaatst en de fax is 3 jaar oud en het was geen 2de handsje

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sja hoor je harde modemgeluiden ?
mechanisch ?

begint ie te blaffen .. zeg het maaar

Iperf

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:08:
[...]

als je een fax verstuurd geeft ie een niet normaal geluid dit gebeurde nadat er een nieuwe toner in was geplaatst en de fax is 3 jaar oud en het was geen 2de handsje
dan lijkt het me dus dat je de toner er verkeerd in hebt geplaatst of te hardhandig :z
eerst ff kijken of er iets afgebroken is, daarna kijk je of er iets blokkeert (transportbandjes of tandwieltjes die tegen de behuizing van je toner aanlopen oid) en hierna post je weer in dit topic :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wat ook kan (lijkt me voor de hand liggend)

Tandwielen kunnen mechanisch op mekaar inslijten. Dus samen vervormen maar toch goed werken
(denk bijv aan remschijf & remblok)
als je er een nieuw onderdeel heb je een vervorming tov een perfect/nieuw tandrad.
-> resultaat herrie

[ Voor 13% gewijzigd door Fish op 19-02-2005 18:20 ]

Iperf

• dion_b
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat nergens over...

TS, begin eens met zelf eea uit te zoeken. Besluit je toch nog op GoT te posten, hou je aan de huisregels en post uitgebreid met specs en vermelding van wat je allemaal zelf gezocht en geprobeerd hebt :o

Enneh smvs, het is hiet de HK niet :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.