De fax van mij maakt een heel hard geluid dit was eerst niet het geval
het gaat om een canon fax L240
wie weet er hoe dit opgelost kan worden
het gaat om een canon fax L240
wie weet er hoe dit opgelost kan worden
was een serieuze optie maar helaas moeten er nog een hoop faxen verstuurd worden vandaag dus ik hoop eigenlijk dat het gewoon opgelost kan wordensmvs schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:14:
Uit het raam gooien.
De telefonische helpdesk van Canon Nederland is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17:30 uur op het volgende nummer:
0900 – 2022915(0,13 Euro/Min)
Telefoonangst bedoel je? Tja had ik ook last van vroeger maar gaat vanzelf over als je genoeg belt. Trouwens, als je 10 min belt ben je nog maar 1,30 euro kwijt, die gok zou ik wel aandurven.Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:30:
[...]
ik ben niet zo'n bel persoon haha en vooral niet naar nummers die extra geld kosten
Verwijderd
als je een fax verstuurd geeft ie een niet normaal geluid dit gebeurde nadat er een nieuwe toner in was geplaatst en de fax is 3 jaar oud en het was geen 2de handsjeVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:40:
we hebben ook lekker veel informatie waar we wat mee kunnen![]()
geef eens aan waar het geluid vandaan lijkt te komen, hoe klint het, hoe oud is die fax, was het een tweedehandsje? wanneer is het begonnen en wat had je net daarvoor gedaan?
Verwijderd
dan lijkt het me dus dat je de toner er verkeerd in hebt geplaatst of te hardhandigVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:08:
[...]
als je een fax verstuurd geeft ie een niet normaal geluid dit gebeurde nadat er een nieuwe toner in was geplaatst en de fax is 3 jaar oud en het was geen 2de handsje
[ Voor 13% gewijzigd door Fish op 19-02-2005 18:20 ]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq