[XP] Auto Update failed error

Pagina: 1
Acties:

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10-2025
Dag mensen ik heb een probleempje en weet echt niet wat ik hier verder mee moet, het probleem is als volgd:

Kheb een pc net geinstalleerd met WinXP (SP1), als ik auto update start begint ie met WinHTTP 5.1 en daarna kan ik niet meer updaten... ik kom wel op de site en kan zien welek updates die wil maar zodra ie moet downloaden zegt ie "failed", dus kheb BITS (WinHTTP) weer uninstalled en dan kan ik weer wel updaten maar hij blijft vragen om die update (BITS)... Dus daarna heb ik SP2 geinstaleerd en nu kan ik helemaal niks meer updaten alles "failed" en ik weet geen raad meer ....

alvast bedankt voor jullie hulp.

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• BoY-z0nDeRMaN
weet niemand iets hier op of stel ik zo'n dom probleem voor ??

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
Ehmmm.. kicken van je topic binnen 24 uur is not done here..
Kijk even de regels na..

Maar naar je probleem:

Heb je al eens geprobeerd om via je configuratiescherm die BITS upgrade uit je software te verwijderen ? Wellicht dat je deze als los onderdeel eruit kunt slopen..

• BoY-z0nDeRMaN
nextware schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:41:
Ehmmm.. kicken van je topic binnen 24 uur is not done here..
Kijk even de regels na..

Maar naar je probleem:

Heb je al eens geprobeerd om via je configuratiescherm die BITS upgrade uit je software te verwijderen ? Wellicht dat je deze als los onderdeel eruit kunt slopen..
met sp2 isse ingebakken (denk staat er niet tussen :| )dus uninstallen gaat moeilijk en na de sp2 upgrade kan ik ook niks meer updaten (ja handmatig) maar ik au aan de praat krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 18-02-2005 17:26 ]