[.NET] Control suite

Pagina: 1
Acties:

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:32
Kunnen jullie tips geven over component suites die een verrijking bieden voornamelijk op het gebied van win forms?

Ik zag al NetAdvantage van Infragistics, wie heeft hier ervaring mee, maar misschien hebben jullie meer component suites....

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Kijk eens naar de Windows XP controls op http://www.steepvalley.net
Daar kun je denk ik wel wat mee... Is in ieder geval een mooie componentset met leuke toevoegingen wat betreft GUI.

[ Voor 29% gewijzigd door OZ-Gump op 18-02-2005 13:17 ]

My personal website

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 19:09

pjvandesande

GC.Collect(head);

Voor welk doeleinde zoek je controls?

Wil je veel data showen, wil je veel invoeren of grafieken tonen?

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:07
devexpress

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb er een aantal, infragistics kan het meest maar is ook verreweg het lastigst in het gebruik en veelal ben je er veel tijd aan kwijt, veel meer dan bij de anderen. Ik zou trials van devexpress en janus' suites proberen en kijken welke je het prettigst vindt werken. Let vooral op de designers. Veel control boeren leveren nogal rotte designers mee die op de gekste momenten crashen, en daar heb je niets aan natuurlijk.

Ook de data objects die je wilt gaan gebruiken moeten goed werken met je controls. Sommige grids bv werken alleen met datasets en respecteren geen standards.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• tijn
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-03 21:36
DrDelete schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:14:
Ik zag al NetAdvantage van Infragistics, wie heeft hier ervaring mee, maar misschien hebben jullie meer component suites....
We gebruiken op ut werk de Infragistics controls. Deze zijn waanzinnig uitgebreid. Je kunt er erg veel mee, maar het kost ook veel tijd om ze helemaal te doorgronden. Ook zijn ze niet al te snel voor mijn gevoel.

Ik heb laatst eens de Janus control suite geprobeerd en ik moet zeggen dat de eerste indruk heel goed was. Verder geen ervaring mee opgedaan in een project ofzo.

Cuyahoga .NET website framework

Verwijderd

Ik gebruik dagelijks de Component suite van Developer Express (www.devexpress.com) en ben hier zeer tevreden over. Ook de support die ze bieden bij problemen is perfect.

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:32
questa schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:16:
Voor welk doeleinde zoek je controls?

Wil je veel data showen, wil je veel invoeren of grafieken tonen?
Ik wil eigenlijk een rijke set hebben met panels, buttons, waar ik veel met bevels kan instellen. Voor Delphi had ik vroeger Raize Components, waarbij er een TRaizePanel class waar ik per zijde kon instellen of die een rand had en daarnaast kon ik het type rand instellen (raised, popup, lowered, etc.)
Pagina: 1