Problemen tijdens het opstarten

Pagina: 1
Acties:

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Topicstarter
Hallo,

ik zit met het volgende probleem.

Als ik mijn PC opstart dan zie ik netjes het logo van windows, hierna gaat mijn beeldscherm op zwart en knippert het lampje van mijn beeldscherm (als in standbye modus). Ik hoor wel van andere dat ik wordt aangemeld op de msn (automatisch) dus windows laad verder, maar ik zie niks.

Als ik de PC opstart in veilige modus en de instellingen controleer, lijkt er niks vreemds aan de hand te zijn. De resolutie staat goed, geen vreemde zaken.

Mijn vraag is nu: 1) Wat is er aan de hand met mijn PC en 2) hoe kan ik het oplossen?

PC:
Windows XP, servicepack 2
AMD 2500+
512 MB Ram

Mocht er iets nog niet duidelijk zijn of informatie ontbreken dan hoor ik het graag.

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Verwijderd

even systeemherstel doen, als je dat niet aan hebt staan alle drivers voor je videokaart van je systeem af donderen, vervolgens opnieuw opstarten...ding zelf laten detecteren, cdtje erin knallen, lekker standaard alles overnieuw installeren...dan moet hij werken

als dit niet werkt in veilige modus de nieuwste directx proberen te installeren of anders directx er compleet vanaf (als dat kan :? dat weet ik zo even niet)