Toon posts:

help gevraagd bij het zoeken naar DVD-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zullen al vast tig topics zijn geweest met een similair question, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben al een hoop websites afgegaan, maar er echt duidelijker op, werd ik niet.
En de jongens bij de mediamarkt wekken mij niet altijd even de indruk alsof zij er een reet van afweten van al die verschillende dvdspelertjes.
Het lijkt me wel verstandig om op te geven wat mij het meest van belang is.
Van het belangrijkst naar het mins belangrijk

- DVD schijven gewoon goed kunnen lezen (geen gezeik, hup erin en kijken maar)
- Een stille dvd-speler (zo min mogelijk lawaai uit dat ding)
- Minimaal Coaxiaal (het liefst ook optisch uitgang, maar is niet zo van belang)
- DivX en met name een redelijk goed Xvid afspeel mogelijkheid (dus ook flash mogelijkheden)
- Het liefst onder de 100 Euro
(dus ook een waardig 100euro aan beeldkwaliteit)

Ik heb natuurlijk zelf het 1 en ande al kunnen opgezocht:
Samsung DVD-P244 € 79.00 (5x)
Philips DVP 630 € 82.76 (19x)
Samsung DVD-P245 € 83.00 (5x)
Philips DVP 632 € 84.05 (16x)
Yamada DVX-66(1)0 € 60.00
lg dv-8700h € 60.00

Als deze aanal mijn eisen voldoen ben ik al bij wijze van klaar...

maar heb jij zelf een beter dvd speler en weet jij dat uit ervaring...please let me know..
Ik word schijtziek van me Hiteker gratis dvd speler

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 12:52 ]

Verwijderd

sorry...deze mag weg..

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 19:17 ]

Verwijderd

Denk niet dat hij DVD Branders Bedoelt Maar DVD Speler Voor Bij De TV!

• [TazZ]
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06-2025
Zelf heb ik een maandje geleden de Philips DVP 630 gekocht. Deze bevalt me tot nu toe erg goed.

Voordelen:
- Speelt werkelijk alles af (DivX3, DivX4, DivX5, XviD, wat andere MPEG4 zut, JPEG, Data-DVD's)
- Kan automatisch omswitchen tussen PAL en NTSC
- DivX subtitles

Nadelen:
- Met standaard firmware is de DivX subtitle slecht leesbaar door een wit lettertype zonder rand
- Loopwerk maakt rustig tik-geluid tijdens het lezen (bijna niet hoorbaar, al helemaal niet als je film kijkt, loopwerk hoor je verder bijna niet)

Ding heeft een S-Video, een Composiet uitgang en een component-uitgang. Progressive scan wordt ondersteund.

Zoals ik al zei is bij de standaard firmware de ondertiteling van DivX films niet ideaal, maar dit is simpel op te lossen door een alternatieve firmware erin te flashen (dmv. een CD-R met daarop een data-file). Deze firmware is op internet goed te vinden en volgens mij loopt hierover ook een discussie ergens op het forum.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze speler.

If it ain't broke, fix it till it is...

Verwijderd

Ik zag dat je ook de LG 8700H noemde... Had deze zelf ook op het oog, maar kan er op internet heel weinig over terug vinden :( ..

Weet jij toevallig wat meer van deze speler?.. En waar kun jij deze speler voor 60 euro krijgen???

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Pioneer 470, laatst dat ik keek was ie rond de 140, dus zal net boven je budget zitten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 13:11
Ik heb al een jaar een Onkyo DV-SP501. Die zijn inmiddels erg goedkoop geworden (in NL zo rond de 175,-) en in Duitsland nog goedkoper.

Pakt werkelijk alles: (ook de meest goedkope shit-media, ook verkeerd gebrandde DVD's)
DVD+/-R
DVD+/-RW
CD-R/CD-RW
VideoCD
SuperVideoCD
MP3 cd
MP3 dvd
Jpeg CD/DVD

Edit/ Ik zie net dat het rond de 100,- moet liggen......
Mijn advies: leg er iets meer voor neer. Je hebt er (waarschijnlijk) ook jaren plezier van.

[ Voor 21% gewijzigd door Patten op 23-02-2005 23:29 ]

Carpe Diem

Pagina: 1