[PC] Flatout 1.1 crasht bij multiplayer naar desktop

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:34
Beste mensen :)

Ik zit hier atm op een lanparty, en nu wordt er veel flatout gespeeld. Het probleem is alleen dat het hier niet werkt. Iig niet het online gedeelte. Zodra ik een lan game probeer te hosten of probeer te joinen crasht ie terug naar m'n desktop. Geen foutmelding, niks :(

Ik heb m'n videodrivers al geupdate naar nieuwste versie. Ook de nieuwste flatout patch levert helaas niets op ;( offline werkt wel gewoon, maar das natuurlijk niet het doel van een lan :P

Specs:

Amd64 3000+ s939
512 mb
Gf2mx400 64mb :r (ja ik weet het, niet echt in contrast met rest van de pc maar ja ;))
Win2kpro

Als iemand een oplossing weet, zou geweldig zijn :)

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-10 10:25

Devion

Space for rent ;-)

In de dir van flatout staat een .log file, daarin staat wat er precies is fout gegaan :)

(Zit je op TiMeS?)

[ Voor 12% gewijzigd door Devion op 18-02-2005 12:00 ]

• spokje
Hmm ik zie geen logfile staan ;( heb hidden files wel aan staan

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:51
Afgelopen woensdag had ik soortgelijke problemen op een LanParty met FlatOut.

Als wij op MultiPlayer klikten, dan ging je terug naar desktop, waarna FlatOut meteen weer terug kwam op 't scherm. Maar, helaas, als iedereen aan het laden was, was er bijna altijd één iemand die een vastloper kreeg. Was ook helaas niets aan te doen.

NetLimiter kan iig voor problemen zorgen, FireWalls ook. Kijk even of je nog meer programma's hebt draaien die over het netwerk wandelen en zet die uit. Op de één of andere manier kan FlatOut daar erg moeilijk mee omgaan.

• spokje
Hmm zelfs als ik alle achtergrondapplicaties uitzet crasht ie terug naar de desktop :/

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 13:55

Valkyre

Kitesurf FTW!

(jarig!)
Modbreak:Check je mail.

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 18-02-2005 20:43 ]

iRacing Profiel

• spokje
Niemand ;(

Edit: Al opgelost, moest in config.cfg bepaalde waarden veranderen van true naar false. Dit werkte, maar het blijft idd brak spelen via lan, er is/zijn altijd 1 of meerdere mensen die eruit klappen op het laden :/

[ Voor 92% gewijzigd door spokje op 21-02-2005 15:41 ]

Pagina: 1