DannyVersluis schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:16:
Dit is heel normaal hoor dat hij dat doet, echter zijn er computers die heel snel doorheen gaan zodat je het amper ziet (misschien dat jou installatie iets veroudert is o.i.d. en dat hij daardoor langer bezig is).
Ik denk dat je er nix aan moet doen, waarschijnlijk maak je meer stuk dan goed is.
En zo erg is die 5 sec. toch ook niet, tenzij je de computer om de 10 min opnieuw opstart...
Gewoon lekker laten zitten dus.
De installatie is inderdaad al wat ouder.. ik probeer de boel te optimaliseren maar ik vrees dat ik tegen een nieuwe install aanzit.
Er komen steeds meer probleempjes.. zo kan ik zelf het netwerk niet meer in..ik zie alle pc's in mijn netwerk,zowel XP als win98 pc's maar als ik ze probeer te benaderen zegt windows dat de betreffende pc geen aanvragen accepteert van buitenaf,er staan geen firewalls tussen,de pc's kunnen wel mijn pc in,maar ik kom niet meer de andere pc's in terwijl ik administrator ben,maar zoeken is voor mij een ramp en als ik een nieuw topic open zal een moderator denk ik wel zeggen,dat staat er al..
Dus vrees ik dat ik echt alles opnieuw moet gaan doen
@BalusC dat bestand staat er.
[
Voor 10% gewijzigd door
Nick39 op 18-02-2005 12:25
]