Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb mijn motorola mpx220 nu 3 dagen, maar krijg hem op geen enkele manier verbonden met de computer.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik moet doen?
ik heb windows xp op mij pc!

Sander

Verwijderd

Via welke manier heb je het geprobeerd? Zonder dat kunnen wij hier weinig voor je doen imo.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:09
Ik zou gewoon een bluetooth stick kopen... werkt stuk handiger imho.
Ik maak zelf gebruik van USB aansluiting vooralsnog, maar ik merk dat hij daar niet altijd even goed doet.. hij wordt soms wel soms niet gezien door windows... opladen doet hij daarentegen dan weer wél.......

Voor de duidelijkheid is het niet geheel onverstandig om te zeggen wat je al geprobeerd hebt en wat je probleem precies is.. verwacht je nou dat we met een dergelijke probleemomschrijving iets kunnen zeggen? Wees eens wat specifieker :) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd via de usb kabel. Windows xp herkend het apparaat niet eens.

Sander

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het programma activesync geinstalleerd en toen de aanwijzingen op het scherm gevolgd, maar bij het zoeken vindt de computer niks. Daarnaast heb ik het ook geprobeerd of de telefoon de computer kan vinden (synchroniseren), maar ook dat lukt niet.
Moet ik soms dingen op mijn telefoon instellen?

Sander

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 22:26
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:51:
ik heb het programma activesync geinstalleerd en toen de aanwijzingen op het scherm gevolgd, maar bij het zoeken vindt de computer niks. Daarnaast heb ik het ook geprobeerd of de telefoon de computer kan vinden (synchroniseren), maar ook dat lukt niet.
Moet ik soms dingen op mijn telefoon instellen?

Sander
Lees de FAQ eens over je topic kicken en stop met je naam onder elke post te zetten ...

Maar het is een kwestie van ActiveSync installeren en daarna je telefoon aansluiten. Dan zou je telefoon door Windows opgemerkt dienen te worden en de connectie is een feit.

-

Verwijderd

Topicstarter
Dat doet hij dus niet!!!!!

Verwijderd

Nu je activesync geinstalleerd hebt, kun je proberen de motorola op een andere usb poort aan te sluiten. Dan detecteert de pc de mpx220 opnieuw en zal activesync geactiveerd worden . Dan de wizard volgen

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Staat je telefoon aan? :?

• NeoReY
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05-2024
Heb je wel de bijgeleverde driver van de cd geinstalleerd??? Anders gaat Windows XP de telefoon echt niet herkennen!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
bij een PPC is het belangrijk dat je eerst activesync installeert en DAN pas de ppc aansluit. anders begint ie te flippen. Probeer dit eens zou ik zeggen. Anders op de website van microsoft nieuwe activesync downloaden(dacht dat er net een nieuwe uit was, weet niet zeker). En ook een keer een andere usb gebruiken, dan gaat windows weer alles voor je configureren

suc6

Verwijderd

Topicstarter
OK dan ga ik dat eens proberen!!
Pagina: 1