Toon posts:

GPS Repeater System

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het internet hetvolgende kitje gevonden;

http://www.rojone.com.au/gpsrepeat.html

Ik zou dit of een gelijkwaardig ander product willen aanschaffen om indoor gps signalen te kunnen ontvangen.

Weet iemand of dit in nl te koop is want op het internet kan ik nog via de zoekmachines weinig vinden over wie dit soort kit's leveren.

bvd Emiel

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

dit is niet echt NT, dus waarschijnlijk zal die wel verzet worden.

Je moet je wel even realiseren voordat je dit gaat gebruiken dat je het gerepeate signaal alleen voor de tijdsbepaling kan gebruiken. Bij plaatsbepaling zal de plaats van de repeater bepaald worden en niet die van de werkelijke ontvanger.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Het idee hierachter is om bijvoorbeeld wanneer je in een garage rijd met je auto waarop een gps systeem zit contact blijft houden met de sattelieten.

Het kan namelijk enige tijd duren voordat de verbinding er weer is tussen gps systeem en satteliet. er moet namelijk contact gemaakt worden met 4 sattelieten.

thks voor de reactie voor nu alvast

PS: verbeter mij maar als ik een verkeert beeld heb en of er iets niet klopt van wat ik zeg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 11:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat gevonden binnen nederland... helaas zonder prijzen;

http://www.geometius.nl

Als iemand nog een leverancier/verkoper weet dan hoor ik dat nog graag

Verwijderd

Topicstarter
Dat kon goedkoper dacht ik na een belletje met het bedrijf.. :p..

http://www.gps-garmin.nl/body_re-radiating.html

dit is meer in de richting ... niemand anders nog zoiets in bezit...of toevallig net deze en goede of slechte ervaringen mee ?

bvd Emiel

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

je hebt het wel gezellig hier he! ;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Dirk-Jan schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:51:
je hebt het wel gezellig hier he! ;)
ckers wel haha :+ maar t begint wel laat te worden :Z

Het doel is trouwens om een voertuig altijd gps te laten ontvangen. Zo hoeft er in een noodgeval niet eerst naar de sattelieten worden gezocht.

Ik ben nog even aan het kijken of de set die ik als laatste aangaf wel een aardige ruimte overbrugt..

anders word het ongeveer 500 duurder en nog een stapje hoger 1500 euro duurder dan dit product

zou zonde zijn als het niet nodig is.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 16:36 ]

Verwijderd

Sorry hoor, maar 4 posts achter elkaar is echt onzin. We hebben hier een editknop die het prima doet.

Tevens lijkt me dit meer iets voor Overige Hardware.
Pagina: 1