Ik zit hier met een heel vreemd probleem. In de loop van de tijd zijn er steeds meer bestanden niet meer toegankelijk. Het begon met bestanden van een tekenprogramma, ik maakte een bestand aan met bijvoorbeeld de naam "bla.eps" vervolgens ga ik dingen daarin tekenen en ik druk op "Opslaan" en hij zegt "Bestand is in gebruik door ..." (computernaam was ikzelf).
Daarna kon mijn spraakherkenningsprogramma zijn settingsbestand niet meer openen.
En nu kan outlook de "verzonden items" map niet meer openen.
Ik maak gebruik van een virusscanner en die heb ik er al afgegooid om te kijken of dat het was, ook heb ik een synchronisatie programma lopen wat ingepland staat in windows. Zou dat het kunnen zijn? ik probeer vanmiddag dat ff uit te schakelen.
Ik hoop dat er wat suggesties zijn, een virus is het niet..
Daarna kon mijn spraakherkenningsprogramma zijn settingsbestand niet meer openen.
En nu kan outlook de "verzonden items" map niet meer openen.
Ik maak gebruik van een virusscanner en die heb ik er al afgegooid om te kijken of dat het was, ook heb ik een synchronisatie programma lopen wat ingepland staat in windows. Zou dat het kunnen zijn? ik probeer vanmiddag dat ff uit te schakelen.
Ik hoop dat er wat suggesties zijn, een virus is het niet..
A smooth sea never made a skilled sailor