Ik heb gisteravond een computer moeten assembleren in een Sweex kast met 300 Watt voeding. Ik weet dat het geen goede kwaliteit is, de computer is niet voor mij. Ik heb dus de computer aangesloten, alles nog even nagekeken of het goed was aangesloten, en dan de computer aanzetten. Ik kijk nog even naar de FAN's of ze wel draaien, en plotseling zie ik een vonk uit de voeding komen. Ik heb snel de stroom eraf gehaald vervolgens. Door oorzaak is bij mij nu een groot vraagteken. Ik denk dat het door de voeding zelf kokmt, maar aan de andere kant is dat wel wat raar (levensduur van 3 seconden). Dan moet er wel iets goed fout zitten in die voeding. Of is het systeem te zwaar?
Ik heb alles nog een paar keer nagekeken, en heb het (volgens mij, kan het nooit zeker weten) hetzelfde aangesloten als anders.
De specificaties:
- Sweex CX4 Miditower ATX (300 Watt)
- Asus A7V8X-x
- AMD Sempron 2300+ (boxed)
- Kingston ValueRam 512 MB PC3200 (CL3)
- Maxtor 80 GB ATA133
- nVidia TNT 16 MB AGP (in die richting)
- Hitachi DVD-Speler & AOpen 52x32x52 CD-RW
- Floppy Drive
- Netgear draadloos netwerkkaartje
Waarschijnlijk kunnen jullie dit ook niet zeker weten, maar zou de kans groot zijn dat het een misfabricage was?
Ik heb alles nog een paar keer nagekeken, en heb het (volgens mij, kan het nooit zeker weten) hetzelfde aangesloten als anders.
De specificaties:
- Sweex CX4 Miditower ATX (300 Watt)
- Asus A7V8X-x
- AMD Sempron 2300+ (boxed)
- Kingston ValueRam 512 MB PC3200 (CL3)
- Maxtor 80 GB ATA133
- nVidia TNT 16 MB AGP (in die richting)
- Hitachi DVD-Speler & AOpen 52x32x52 CD-RW
- Floppy Drive
- Netgear draadloos netwerkkaartje
Waarschijnlijk kunnen jullie dit ook niet zeker weten, maar zou de kans groot zijn dat het een misfabricage was?
[ Voor 5% gewijzigd door Schelte op 18-02-2005 10:28 ]