Welke moet ik hebben.....?

Pagina: 1
Acties:

• remulus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32
Ik ga een nieuwe pc kopen, en ik wil er een athlon in van minimaal 700Mhz, maar ik wil wel dat het een 0.18 micron is.... nou vraag ik me af welke Athlon is nou 0.18 micron en welke nou eigenlijk niet.
En ik heb gehoord dat er op 27 april een prijsdaling aankomt van de Athlon, zou het slim zijn om hier op te wachten of zal ik gewoon nu gaan kopen?

Verwijderd

Hmzz... wilde volgende week Athlon 700 gaan kopen maar als er 27 arpil een prijsdaling kom is het misschien beter om eventjes te wachten. Kost misschien de 750 wat de 700 nu kost :)
Remulus, heb je een link naar een artikeltje over die prijsdaling voor me?

• remulus
Dat berichtje over die prijsdaling heeft een tijd geleden hier op tweakers gestaan.... misschien dat dat nog te vinden is met de search optie :)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat kan je zien door een letter die en beetje ver van de andere staat op de serisl nummer. Naast die nummers staat ergens een "C" of een "A". Als het een "C" is dan is het een 0.25 micron, staat er een "A"achter dan is het een 0.18 Micron.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• remulus
Maar zijn er eigenlijk wel 0.18 micron 700Mhz Athlons of zijn die er helemaal niet?

• remulus
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=9839

Deze bedoelde ik The Force.

Verwijderd

remulus:
Van de Athlon heb je zowel 0.18 als 0.25 micron versies. Ik heb helaas een C'tje op mn processor staan :(
Pagina: 1