Toon posts:

Netwerk kapt na 3 minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben bezig om internet van chello te delen met een intern netwerkje tussen de pc en een laptop. Ik heb in de pc 2 netwerkkaartjes zitten een isa en een pci. Wanneer ik de isa gebruik voor internet toegang werkt dat prima. gebruik ik de pci voor internet toegang kapt hij na 3 minuten gewoon 0,0 internet toegang dan. Maar als ik dus de isa voor internet gebruik moet ik dus de pci voor het interne netwerkje gebruiken. Die ligt dan na 3 minuten op zijn gat.. pingen is niet meer mogelijk tussen de pc's.. Is dit een instelling of is dit kaartje gewoon defect? Iemand suggesties?

THANX

steven

Verwijderd

toevallig had ik gisteren iets soortgelijks, na een minuut of 10 viel 1 van mijn netwerkkaarten weg, nog wel link, maar de computer dacht van niet.

Netwerkkaarten gaan echter niet zomaar stuk meestal. Ik heb een andere driver geïnstalleerd en nu draait mijn netwerk al weer 15 uur als een zonnetje, na eerst steeds eraf te vallen.

Ik zou dus zeggen, update driver met wat voor driver je dan ook kan vinden, zolang ie maar compatible is met je kaart en dan windowsupdate negeren :)

CC