Goede computer of niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Hoi :)

Ik wil graag voor 2006 nog een nieuwe computer halen.
Ik heb mezelf een limiet van 1200 euro gegeven daar ben ik (nog) niet over heen gegaan.
Ik wou het volgende systeem graag bouwen:

Videokaart: AOpen GeForce 6600 GT 128MB €201+€ 7,- =€208
Processor: AMD Athlon 64 3200+ (S939, 2,0GHz, 512KB, Boxed)m €179+€ 6,50 =185.50
Moederbord: Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI €149+€ 7,50=€156.50
Koelpasta: Arctic Silver 5 €4,82+€ 8,10=€12,92
Geheugen: 512MB PC3200 DDR (Kingston) €66,- X 2=€124+€ 5,95=129.95
Harde schijf:Western Digital Caviar 200GB (7200rpm, SATA, 8MB) € 103,95 X2= €208+5.50 =213.50
Dvd brander : NEC ND-3520 16x (Dual-layer) € 55+7.50=€62.50
Dvd rom drive: Lite-On 16x48x, LTD-166S € 20,90+3.45=€24
Kast: Antec LifeStyle Sonata (380W) € 107,25+6.95=€114.2
Subtotaal : € 1107.07

Past dit systeem goed bij elkaar?
Of ben ik iets nuttigs vergeten?
Hebben jullie betere ideeen?

Let me know _/-\o_

M.v.g Hellolo

SORRY IK HEB HET EVEN AANGEPAST NU KLOPT HET WEL

[ Voor 38% gewijzigd door Ubernerd op 18-02-2005 01:49 ]

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

hellolo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 01:17:
Of ben ik iets nuttigs vergeten?
Ja, het is pas februari. Als je van plan bent om vóór 2006 een nieuwe PC te kopen, zou ik tegen die tijd weer ff kijken. Nieuwe computer samenstellen is natuurlijk wel leuk, maar als je in de search kijkt of wat reviews doorneemt kom je vanzelf wel veel spul tegen.

Ik zou gewoon ff wachten met een topic als je pas over 8 maanden een nieuwe PC wilt halen :P ;).

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 23:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Als je nog kan wachten... zou ik lekker wachten tot de zomer ;) tegen die tijd zullen wel die dual cores uit zijn :? CPU koeler zou ik lekker boxed nemen valt best wat mee te clocken en zalman is sowieso niet echt goed... (weet dat veel mensen het hebben maar is meer een hype dan prestatie). Geheugen zou ik 2*512MB in doen, minder is gewoon zonde van zo een systeem. En ik zou voor Corsair oid gaan NIET voor Kingston. HDD: zou ik een Seagate nemen, veel stiller, koeler en betrouwbaarder. DVD Rom is niet echt nodig en voor de DVD writer zou ik een Lite On 1673 nemen. Geluidskaart een Audigy 2ZS of hoger en videokaart als het in het budget valt tegen die tijd een hogere type nemen voor meer game performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik zie dat je voor elk product het goedkoopste uit de pricewatch hebt gehaald. Hou er rekening mee dat je hierbij dus iedere keer verzend/order/rembours-kosten krijgt.

Over het algemeen probeer je het aantal webshops tot een minimum te beperken. Vanwege bovengenoemde kosten per webshop ben je altijd duurder uit als dat je nu denkt te zijn. Kijk bijvoorbeeld eens wat je kwijt bent als je de onderdelen bij 2 / 3 webshops haalt.

khamikaze99 -> aan de andere kant kan je nu nog 10 maanden genieten van je super snelle systeem ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SyS_ErroR op 18-02-2005 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:06
Als je echt tot december kan wachten dan zou ik dat doen, simpelweg omdat je dan de "meeste" pc voor je geld kan krijgen;-)

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en buiten het feit dat 2006 nog een paar maandjes van ons is verwijderd, wat wil je er mee gaan doen? Als chatbak is het misschien een beetje over the top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
@ cyberdox

Ik heb er ook nog niet genoeg geld voor :'( maar ik wou gewoon zien hoever ik kon komen met €1200

@ n00bs

Er staat X2 oftwel 2 dimms van 512 mb ;)
En waarom geen kingston?
Ik koos voor 2 WD harde schijven omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
Ik moet als ik 2 sea-gates( :P ) haal wel zeker weten dat die betrouwbaar zijn, de computer staat dag en nacht aan,overdag's gamen en s'nachts leechen
De dvd rom drive koos ik omdat ik ong wel eens een cd/dvd moet kopieren en dan is het wel handig als je 2 hebt 8)7

@ sys

Ik heb de prijzen er nu bijstaan inclusief verzendkosten.
Ik wil ze best vergelijken maar welke winkels kan ik het best nemen dan?

@ khami

wanneer ik hem haal dat hangt er vanaf wanneer ik hem kan betalen :Y)

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 01:54:
en buiten het feit dat 2006 nog een paar maandjes van ons is verwijderd, wat wil je er mee gaan doen? Als chatbak is het misschien een beetje over the top.
Chatbak :( waar zie je me vooraan

Ik wou hem gebruiken voor van alles, gamen leechen dat soort dingen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Wat ik (probeerde :P) te zeggen, was dat je misschien goedkoper uitbent als je alles bij slechts 2 of 3 webshops koopt, dan de goedkoopste in de pricewatch + verzendkosten.
(daar het verschil in prijs compenseert voor een stuk minder webshops / verzendingen)..

nee, dit stond niet in mn vorige post.. was nogal vaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De videokaart en processor zijn goedkoper te krijgen bij jemalincomputers (heb je wel een XFX 6600 GT, maar daar schijnt weer een goede koeler op te zitten), enige probleem is dan dat ik vanmiddag de laatste 3200+ Winchester die ze hadden heb gekocht, ze zei dat ze er volgende week weer nieuwe verwachten.

Waarom Artic Silver bestellen van 4 EURO en er dan 8 EURO verzendkosten voor betalen? Kan je beter een andere koelpasta bestellen bij een zaak waar je al iets anders koopt. Hoeft niet AS te zijn, als het maar zilver gebasseerd is. Zijn genoeg andere pasta's die met zilver zijn gemaakt die meestal nog goedkoper zijn ook.

Waarom de A8N deluxe? Was je van plan er 8 SATA schijven in te bouwen? Een 380 Watt voeding zou toch al moeite hebben met die 8 schijven. Ik zou de gewone A8N nemen, die is wat goedkoper en heeft bijna dezelfde specificaties, alleen zit er een enkele LAN-poort op i.p.v. een dubbele en maar 4 SATA connectoren i.p.v. 8.

Als je Maxtor schijven neemt i.p.v. WD ben je ook al 10 EURO per schijf goedkoper uit. Heb zelf toch slechte ervaringen met WD, maar daar heeft ieder weer z'n eigen mening over. Het is uiteindelijk 1 pot nat.

We zijn Nederlanders, of niet? Elke cent telt :D

Ik heb mijn componenten bij 3 shops besteld voor de PC die ik ga bouwen:

Jemalin Computers- Hier heb ik het meeste gehaald, zijn over het algemeen zeer goedkoop, dichtbij de goedkoopste in de pricewatch voor veel grote componenten, ze hebben alleen niet veel moederborden in hun aanbod zitten.
PC zaak - Hebben weer wel redelijk wat moederborden en zijn ook in sommige dingen goedkoop.
Perfect-Systems - Heb ik al mijn koeling spullen besteld. Heb 1 van de nieuwe Chieftech kasten gekocht, alleen zitten daar 92mm fans in die bijna nergens zijn te krijgen. Voor de rest een hele mooie en doordachte kast.

Veel geluk met je systeem !!!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Maxtor HDD's hebben de hoogste % uitval ;) maken het meeste kabaal en worden het heetst. Daarentegen zijn ze wel het snelste. Trouwens Seagate heeft zijn garantieperiode uitgebreid in tegenstelling tot de andere fabricanten. Seagate was ook (had ik tijdje geleden gelezen) de enige IDE HDD die 24h/dag aan kon staan. Verder is dit alsnog niet aan te raden, neem dan een SCSI hdd. en anders neem een case waarbij je voor je HDD een 80mm fan kan zetten (en neem dan een stille de papst 8413ng ofzo).

En koop ook zoals iedereen al zegt, zoveel mogelijk bij 1 shop MET GOEDE service ;) is belangrijker dan 2 euro minder...

Kingston mem. is meestal niet zo lekker clockbaar, dus als je wilde overclocken zou ik toch echt voor Corsair gaan of TwinMos.

Die extra DVD rom drive is overbodig, je kan toch niet on-the-fly films kopieren ;) eerst naar HDD protectie eraf en dan pas copyen... en al heb je een film of cd zonder protectie die theoretisch on the fly is te copyen, zelden dat dit daarna ook goed leesbaar is in standalone apparaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
nu een compu samenstellen als je hem pas over 8 maanden gaat kopen is grote onzin, de prijsstelling klopt dan van geen kanten meer.. Over 8 maanden koop je heel wat meer power voor de 1200 euro dan nu, kijk maar eens hoe snel de prijzen van procs en harddisk (om maar iets te noemen) dalen.
Beetje onzinnig topic dus leek mij. En anders kan je altijd nog ff de Best Buy guide checken, daar staat ook een systeem van 1200 euro in ...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-10 21:41
Wat zitten mensen toch te zeuren over maxtor harddisks? Je moet die diamondmax 10 serie eens proberen!!

-hele lage uitval
-bijna even snel als 10k rpm raptor (ik zeg bijna)
-ik hoor mijn hdd niet tenzij ik mijn oor er tegen aan leg.
-wordt echt niet warm: 30 graden (en nee er zit geen tornado fan achter)
-boven 160gb ncq ondersteuning

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 10:17

Devion

Space for rent ;-)

Maxtor HDD's hebben de hoogste % uitval maken het meeste kabaal en worden het heetst. Daarentegen zijn ze wel het snelste. Trouwens Seagate heeft zijn garantieperiode uitgebreid in tegenstelling tot de andere fabricanten. Seagate was ook (had ik tijdje geleden gelezen) de enige IDE HDD die 24h/dag aan kon staan.
Maxtors worden ook qua percentage iets meer verkocht dan seagates vanwege het feit dat seagate een ernstig imago probleem heeft door hun HDD's. Maar ehh.. ik heb 4 Maxtors in m'n case hangen en 1 seagate en mag je raaien welke warmer werdt en welke er uiteindelijk een headcrash aan overhield? (Stacker kast, dus fans staan constant op de HDD's te blazen). Geen seagates voor mij meer :)

Maarja, dit is een persoonlijke opinie van mezelf natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

hellolo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 01:57:
@ cyberdox

Ik heb er ook nog niet genoeg geld voor :'( maar ik wou gewoon zien hoever ik kon komen met €1200

@ n00bs

Er staat X2 oftwel 2 dimms van 512 mb ;)
En waarom geen kingston?
Ik koos voor 2 WD harde schijven omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
Ik moet als ik 2 sea-gates( :P ) haal wel zeker weten dat die betrouwbaar zijn, de computer staat dag en nacht aan,overdag's gamen en s'nachts leechen
De dvd rom drive koos ik omdat ik ong wel eens een cd/dvd moet kopieren en dan is het wel handig als je 2 hebt 8)7
Kingston heeft de nare eigenschap niet te vermelden wat voor chips ze gebruiken, echter Corsair doet dat ook niet. Daarom zou ik van tevoren kijken wat wel werkt met je mobo en evt mobo en geheugen bij 1 winkel halen en vragen of je geheugen mag omruilen als je mobo er niet mee overweg kan (nu verschilt dat per bord hoe kieskeurig ze zijn. Asus planken doen af en toe heel moeilijk, terwijl ik op mijn eigen gigabyte planken werkelijk alles draaiend krijg).

En ik zou ook de WDs voor Seagates vervangen. WD is leuk, maar zijn net wat lawaaieriger dan Seagates. Daarbij komt dat ze ook nog eens zeer betrouwbaar zijn (zeker de cuda IV, V, 7200.2 en de latere series).
En ik zou die DVDrom drive ook gewoon weglaten. on the fly kopieren werkt toch niet echt geweldig, zeker niet met DVDs, dus kun je het beter via een image op je hdd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 01:24

NBK

Weercam-Avatar

In de tijd dat PC's nog standaard met 20GB schijven geleverd werden deed maxtor het wat minder goed dan WD. Daar worden ze nog steeds op afgerekend.
Mijn persoonlijke ervanring is dat WD toch echt bagger is. WD's vallen misschien iets minder snel uit dan Maxtor's maar als ze dood gaan zijn ze in 1 keer dood. Maxtors beginnen op een gegeven moment misschien wat vreemd gedrag te vertonen en gaan later pas echt dood. Meestal ruim genoeg tijd om een vervanger te regelen.
Lees deze Tnet review eens door. En neem ook even de moeite om de geluidsfragmenten te beluisteren.

[ Voor 3% gewijzigd door NBK op 18-02-2005 12:03 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Terw_Dan >

Je hebt gelijk ja. Die zelfde ervaring heb ik ook met Asus planken... maar de vraag is natuurlijk tot hoever de ts'er wil overclocken. Corsair is algemeen gezien goedkoop en goed te clocken net als TwinMos (afhankelijk van de chip). Natuurlijk zijn er betere chippies maar de prijs ligt dan ook vaak 2x tot 3x hoger wat gewoon de performancewinst niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

n00bs schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:20:
Terw_Dan >

Je hebt gelijk ja. Die zelfde ervaring heb ik ook met Asus planken... maar de vraag is natuurlijk tot hoever de ts'er wil overclocken. Corsair is algemeen gezien goedkoop en goed te clocken net als TwinMos (afhankelijk van de chip). Natuurlijk zijn er betere chippies maar de prijs ligt dan ook vaak 2x tot 3x hoger wat gewoon de performancewinst niet waard is.
Het gaat mij persoonlijk ook niet eens zozeer om wat voor een chips erop zitten, als ze maar vermelden wat erop zit om te kijken of het een beetje compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Devion schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:53:
[...]

Maxtors worden ook qua percentage iets meer verkocht dan seagates vanwege het feit dat seagate een ernstig imago probleem heeft door hun HDD's. Maar ehh.. ik heb 4 Maxtors in m'n case hangen en 1 seagate en mag je raaien welke warmer werdt en welke er uiteindelijk een headcrash aan overhield? (Stacker kast, dus fans staan constant op de HDD's te blazen). Geen seagates voor mij meer :)

Maarja, dit is een persoonlijke opinie van mezelf natuurlijk.
Seagate een imago-probleem? Laatst een nieuwsberichtje op de FP dat Seagate het grootste marktaandeel hdd's had.

Seagate's zijn snel, betrouwbaar, stil, koel, hun garantieregeling is zowel lang als solide, en ze zijn niet duurder dan vergelijkbare hdd's.

Met dit hele HDD verhaal dwalen we wel een beetje af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
Iedereen bedankt voor alle tips :)

Ik denk dat ik i.d.d nog maar even kan wachten tot later in het jaar om een computer samen te stellen.

M.v.g hellolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
hellolo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:51:
Iedereen bedankt voor alle tips :)

Ik denk dat ik i.d.d nog maar even kan wachten tot later in het jaar om een computer samen te stellen.

M.v.g hellolo
Maar wat was dan het nut van dit topic?
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem PLEASE geen WD's als je data je lief is !!
We hebben ongeveer anderhalf jaartje terug bij een PC-Prive projectje WD's geleverd (ipv Maxtor wat we normaal hebben).
Het ging om ongeveer 180pc's, waarvan we denk ik ongeveer 70 á 80 schijven defect hebben gehad.
Stuur je ze RMA, komen er refurbished schijven terug, die ook bijna allemaal de pijp aan maarten geven. :( .
Vorige week pc gerepareerd van een man (zelfbouw bak) met daarin 1 x 60GB WD / 1 x 100GB WD
en 1 200GB WD.
Spontaan 2 van die schijven defect (de 60GB en de 100GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:55:
We hebben ongeveer anderhalf jaartje terug bij een PC-Prive projectje WD's geleverd (ipv Maxtor wat we normaal hebben).
Het ging om ongeveer 180pc's, waarvan we denk ik ongeveer 70 á 80 schijven defect hebben gehad.
Stuur je ze RMA, komen er refurbished schijven terug, die ook bijna allemaal de pijp aan maarten geven. :( .
Vorige week pc gerepareerd van een man (zelfbouw bak) met daarin 1 x 60GB WD / 1 x 100GB WD
en 1 200GB WD.
Bij maxtor krijg je ook refurbished schijven hoor...
Een vriend van mij had een kapotte Diamond MAX9, was kapot, opgestuurd en kreeg een refurbished schijfje terug...
seagate voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:55:
en 1 200GB WD.
Als je 180 pc's besteld met WD schijven, en je hebt 70 a 80 kapotte schijven is er iets mis met je setup. Voltage van je voeding, voldoende koeling.

Ik ben ook niet de grootste fan van WD meer (vroegah wel, heb nu ook nog 4 WD's draaien, waarvan 2 24/7). De grootste afkeer van WD is voor mij nogaltijd het geluid wat ze maken, een heel zenuwachtig wibergeluidje..:P.. Uitval valt juist erg mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

hellolo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:51:
Houd de aldi /lidl PC's ook goed in de gaten Die vallen meestal ook die prijscategorie, en zijn meestal ook eel leuk gevuld.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
K'wil later met computers gaan werken.

Vandaar dat ik geen aldi computer wil.

Dat en ik heb een hekel aan die medion A merk pc's :X

Ben nu opnieuw bezig maar nu ga ik alles van 1 winkel weg halen :*)

En daar hoef ik geen verzendkosten te betalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
Oke dit keer van 1 winkel :Y) alleen 2 onderdelen moest ik uit de pricewatch halen

WERKGEHEUGEN:512MB PC3200 DDR (Infineon Original) €68 x 2=136+7.50=143.50

PROCESSOR: Soc939 AMD64 3500+ (2,2G) 512kb Box Winchester (3jr) €267.90

BEHUIZING: Behuizing Antec LifeStyle SONATA Zwart 380W (3jr) €107.25

MOEDERBORD: Asus A8N-SLI Deluxe NF4, DDR400, PCI-E, Soc939 (2jr) €153.90

VIDEOKAART: Club3D GF 6600 GT 128mb PCI-Express D/T (2jr) €177.95

HARDE SCHIJF: Maxtor DiamondMax 10, 300GB (7200rpm, SATA, 16MB, NCQ)175+ 6.50=€181.50

BRANDER: DVD brander NEC ND-3520A +/-R(W) 16x ZWART (2jr) €57.75

DISKETTEDRIVE: Floppy drive Samsung 1,44MB 3,5inch >ZWART< (1jr) €11.95

PROCESSOR KOELER: Koeler Zalman CNPS7000B-Cu, Soc478/462/754/939 (1jr) €34.50

SUBTOTAAL: €1137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik zie niets mis met de laatste pc hellolo .... het hangt eraf wat je er wilt mee doen..maar.. je bent inderdaad slim om voor socket 939 te gaan.... aangezien socket 754 eruit gaat.

Je kan deze set later met gemak nog upgraden! Leuk gigabit netwerkje opzetten ofzo ( aangezien pci express nou eenmaal beter in dat is als pci ) of leuke tv-kaart erop...alles kan!

Je gekozen set is een goede start....

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Gigabit Netwerk kaart zit gewoon al op dit moederbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Beetje zinloos om dit topic nu al te doen.. maar om je toch te helpen, wil je de geluidsproductie nog een beetje in de hand houden koop dan een vf-700CU van zalman voor je videokaart. Het verschil is echt enorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
Als ik de fabrikant mag geloven O-) is deze kast die ik nu gekozen heb enorm stil.

En als de geluidsproductie toch uit de hand loopt kan ik de zallman naderhands nog kopen B)

Iedereen bedankt voor alle informatie ik weet nu wel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
Toch nog 1 vraagje B)

De computer word waarschijnlijk later in het jaar pas gekocht maar ik wil graag wel deze kast houden.

Deze voeding zit in de kast: http://www.silentpcreview...ewarticle&artid=61&page=1

Nu mijn vraag:

Is deze voeding wel compatible met S-Ata harde schijven?
Zijn er wel verschillende voedingen en waarin verschillen ze dan (zeg niet watt A.u.b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Probeer eens een SATA-schijf van Samsung: Erg betrouwbaar, snel en superstil.
Deze schijven worden veel gebruikt in huiskamersystemen, (zoals Mediacenter systemen), en dat is niet voor niets. :)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
hellolo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:52:
Toch nog 1 vraagje B)

De computer word waarschijnlijk later in het jaar pas gekocht maar ik wil graag wel deze kast houden.

Deze voeding zit in de kast: http://www.silentpcreview...ewarticle&artid=61&page=1

Nu mijn vraag:

Is deze voeding wel compatible met S-Ata harde schijven?
Zijn er wel verschillende voedingen en waarin verschillen ze dan (zeg niet watt A.u.b)
Je andere vragen zijn al beantwoord, en deze vragen zijn dusdanig makkelijk op te lossen, dat het topic toch nog op slot gaat. Eigenlijk had dit topic al geen bestaansrecht; de overige vragen die je hebt gesteld zijn eigenlijk ook vrij simpel op te zoeken. Of een voeding "compatible" is met S-ATA schijven is sowieso onzin; als je wat research doet kom je er snel achter dat er gewoon verloop stekkertjes zijn voor normale molex connectors naar S-ATA pwr.

In Algemene gedragsregels (Netiquette) kan je meer lezen over onze richtlijnen mbt het openen van een topic, en vooral over het zoeken voordat je een vraag stelt. Neem deze nog eens door. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.