Mijn vriendin haar macintosh G4 is tijdens het voeren van de update's vastgelopen het enigste dat ik kon doen is resetten.Nu boot hij niet meer. Ik steek de pc aan hij laadt even en dan komt er een scherm op "You need to restart your computer" . Ik hoop dat ik niet hoef te formatteren, is er bij macintosh een mogelijkheid om in veilige modus op te starten zoals bij windows. Of raden jullie mij iets anders aan want van macintosh ken ik eigenlijk niet zo veel en zij ook niet
hier hebben we Apple Talk voor uitgevonde
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Ondertussen heb ik gevonden hoe je boot in veilig modus en dat lukt. Nu vraag ik me af of ik de updates zou runnen uit veilige modus en dat dan het probleem zou opgelost zijn of moet ik iets anders doen want normaal booten gaat dus nog altijd niet. En sorry als ik niet in het juiste onderdeel zit
Gewoon nog een keer proberen. Je weet nu toch weer hoe in OSX te komen. Maar misschien eerst de permissies herstellen voordat je het nog een keer probeerd. Dat kun je doen met Disk Utility.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Disk Utility (of Shijfhulpprogramma) is te vinden in de 'Applicaties/Hulpprogrammas' map.
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Het is in orde na in veilige modus geboot te hebben heb ik via cd de updates geinstalleerd en dan normaal geboot e ntwas in orde toch bedankt
Pagina: 1