Score: 0 (Dubbelpost) ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico de Vries
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 16:44
Ik kan niet ontdekken waarom hier dubbelpost van gemaakt is. Hebben bezoekers wellicht niet naar de datums van de berichten gekeken? Of zie ik ergens een vroegere reactie over het hoofd? Soweiso kan ik een aantal van de punten die ik maak niet terug vinden.

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1241406

Soweiso veel weggemod in deze tread, iemand een slecht humeur gehad?

Nico de Vries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Lijkt me nog best een lastige wet om in de praktijk te brengen. Wat ga je immers doen met mensen die losse componenten aanschaffen en daaruit hun eigen PC samenstellen.

Handige PC verkopers gaan wellicht een PC in delen verkopen om de betreffende belasting te ontduiken.

Ook erg jammer dat in verhouding juist goedkope PC's hier veel onder zullen leiden. Slecht voor het PC gebruik voor arme studenten e.d.

Lijkt me ook dat er iets vergelijkbaars gaat gebeuren als met DVD's (die iedereen uit Nederland in andere landen koopt i.v.m. de lagere heffingen). Ramp voor de Belgische PC handel dus.
Het italic deel is 5 minuten ervoor ook al gezegd:
Heffen ze de belasting bij de aanschaf van de computer of als je hem in je bezit hebt? Als het bij de aanschaf is kan de wat ervaren gebruiker beter de boel in onderdelen kopen en zelf in elkaar zetten om de belasting te ontlopen?
Wat je nu met je derde alinea zegt is mij niet duidelijk, een onderbouwing is op z'n plaats en zonder onderbouwing is het een nietszeggende opmerking.

De laatste alinea voegt wel iets toe en zou iig een positieve eindscore moeten genereren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Reguliere moderaties doen niet veel meer, ik heb er (maar dat is niet de gewoonte bij ÊÊn puntje) een PowerMod toolbox puntje bijgedaan.

Btw: _ik_ kreeg iig wel een slecht humeur van dat draadje, lees het maar eens 'plat' door met je prefs op -1, dan zul je zien hoe weinig mensen de moeite nemen om te lezen wat anderen schrijven maar wel graag zelf iets willen roepen (ergo: dubbelposten en loze kreten per dozijn).
Maar wees gerust, PowerMods kunnen ook als ze een slecht humeur hebben objectief blijven modereren :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀