Sound Blaster Live Audigy 2 verbinden met headphone & mic in

Pagina: 1
Acties:

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
Beste tweaker.
Ik heb een nieuwe kast in hier zitten voor 2 jackplugins voor Mic in en Headphone out.
Deze wil ik aansluiten op mijn Sound Blaster Audigy 2.
Keb rondgezocht op het forum en op google maar niemand schijnt de oplossing te hebben.
Wel wordt er gesproken over J1 (Witte connector op de soundcard) echter zit deze NIET op mijn soundcard.
Ik vond wat dingen over AD_EXT connector alleen daar word ik ook niet wijzer van.
Heeft iemand de oplossing?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Opl;ossing bestaat volgens mij nog steeds niet echt. Maar als je de search gebruikt had, was je vast en zeker op mijn eigen topic hierover uit gekomen: [rml][ Audigy 2] Pin layout Audigy drive[/rml]

Zie de link die daarin genoemd wordt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
Jeps die had ik al gezien ja.
Maar die topic was al aardig oud, dus ik dacht misschien is er inmiddels al een oplossing. Maar helaas.
Wel jammer, had het wel handig gevonden die mic in en headphone out op de voorkant. Maar ik ga alleen voor die dingen niet me onboard sound gebruiken en dan me audigy 2 niet gebruiken, dat zou zonde zijn.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zit ook nog steeds met het zelfde probleem; ik denk dat ik mijn on board gewoon ga misbruiken voor dat doel. Kan ik ook meteen mijn TV-out audio goed doorlussen. Gewoon een kwestie van voor elk programma instellen welke soundkaart ie moet pakken lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)