Ik ben toch malle pietje niet!
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Hetios niet toegestaan om op dit forum wareze en dergelijke te posten/links te geven..
www.real.comOp zondag 07 januari 2001 15:18 schreef Fresh het volgende:
Zet nou gewoon ff een link neer man
www.quicktime.apple.com
Maarreuhm... lees de faq enzo es?
Doe es niet zo zielig?Op zondag 07 januari 2001 15:20 schreef Fresh het volgende:
ZET DIE LINKS NEER EN NIET OUWEHOEREN
www.ban-fresh.com of zoiets?Op zondag 07 januari 2001 15:20 schreef Fresh het volgende:
ZET DIE LINKS NEER EN NIET OUWEHOEREN
Doe niet zo lastig man... dit mag gewoon niet hier. Zoek het dan ook niet hier....
Gebruik voor de gein eens een zoekmachine
Verwijderd
Nou moderator: gelieve deze topic te sluiten. (dat klinkt wel interessant he??
moet je ff een Start -> uitvoeren doen
en dan intikken: "format c:"
volg dan de instructies op, en start opnieuw op
Nou heb je het verklaptOp zondag 07 januari 2001 15:28 schreef T.T. het volgende:
Fresh:
gathering.tweakers.net/misc?action=faq#18
En dan de stukjes eronder ook lezen...
Verwijderd
HE FUCK MAN DAT WERKT niet...Op zondag 07 januari 2001 15:28 schreef T.T. het volgende:
Fresh:
Jij liegebeest....
Damn... al die newbie's en 12jarigen hierzo.... je zou bijna denken dat het forum verstopt moet worden ofzo
Hallo administrator slotje, afsluiten die boel, er zou toch maar een link komen, oh nee, sluiten die boel, voor dat het fout gaat!!
Euhm???Op zondag 07 januari 2001 15:38 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
HE FUCK MAN DAT WERKT niet...
Jij liegebeest....
Damn... al die newbie's en 12jarigen hierzo.... je zou bijna denken dat het forum verstopt moet worden ofzo
Deze snap ik niet helemaal?
Maja, ik ben ook maar een dom-tweakertje ...
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je snapt hopelijk wel waarom de TweakerCrew dit soort zaken niet wil hebben, en dat er dan allemaal heilige boontjes komen die roepen `Slotje SlotjeŽ is omdat er naast een aansprakelijkheidsprobleem voor t.net ook een hoop ergernis is aan mensen die telkens maar weer om links om te d/l-en vragen..., je hebt voor dit soort dingen echter hele mooie warez forums, ga daar maar eens rondkijken zou ik zeggen...Op zondag 07 januari 2001 15:41 schreef Fresh het volgende:
Ditte magge niet, slotje, slotje, slotje
Hallo administrator slotje, afsluiten die boel, er zou toch maar een link komen, oh nee, sluiten die boel, voor dat het fout gaat!!
Het gaat er niet om dat die personen 'bang' zijn om een url te posten... Maar (bij wijze van spreken) 1 warez url hier gepost, kan heel tweakers.net de kop kosten...Op zondag 07 januari 2001 15:41 schreef Fresh het volgende:
Kan ze flinke boetes opleveren etc etc.
DAAR gaat het om, de rest probeert gewoon zijn *favoriete forum* te beschermen en als je je dan aan een paar kleine regels moet houden, dan doe je dat maar!
Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat hier de bedoeling is.!!!Op zondag 07 januari 2001 15:41 schreef Fresh het volgende:
En nog lui ook. Te lui/dom, of enigzins anders, om zelf iets uit te zoeken.
Ik had meer verstand verwacht van een 20-jarige.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
Heb m'n broertje (net 12) gisteren ook een eigen ICQ nummer gegeven, echt leuk hoe dat gaat. Even een gesprekje:
- = broertje
> = iemand anders
- Hai
> Hoi
- Stomme homo!
> Huh?! Doe rustig juh..
- Nee vieze eikel
> Whoehaha lache met jouw
- Kom dan hier joh!
> Kom wel via de internetlijn naar je toe oke
- Jij bent echt een sukkel
Dan te bedenken dat ik ook zoiets ben begonnen
goed verschil tussen 14 en 12 jarigen zijn duidelijk. (niet kwaad bedoeld.
Wel lachen zo'n broertje van 12... Is hij altijd zo?? ?)
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
Hij zegt het zelf alOp zondag 07 januari 2001 15:41 schreef Fresh het volgende:
Hobbies en interesses: Uitgaan, sex, gebanned worden
Verwijderd
Staan veel links naar recente films die je zo kan downloaden
Dit topic is gesloten.
![]()