Ik ben van plan om me hdd (laptop) compleet te wissen. Ik had gehoord dat als je met snel formateren of gewoon formateren nog je gegevens kon terug halen. Dat was gelukt met Get Data Back. Maar ik wil compleet en helemaal alle files ervan af wissen. Je zal je afvragen waarom. Nou omdat ik nieuw me laptop had gekocht werkte hij lekker en vlot door (super blij natuurlijk
). Maar na een halfjaar ofzo raakte C:\ een beetje vol. Toen heb ik hem geformateerd en XP Pro opnieuw geinstalleerd. Nadat dat was gebeurd en alle hardware drivers geinstalleerd (nog geen eens extra prog voor persoonlijk gebruik) begon dat ding net zo traag te werken als eerst. Mijn point dat ik denk dat als ik de schijf nou helemaal kan leeg maken (compleet) dat hij dan beter kan gaan werken. Of sugesteren jullie iets anders?
Administrator: je zou denken dat ik niet eerst had gezocht voordat ik deze topic opende maar ik heb wel gezocht alleen was ik vergeten me eerst in te loggen hiervoor mijn excusses
.
Administrator: je zou denken dat ik niet eerst had gezocht voordat ik deze topic opende maar ik heb wel gezocht alleen was ik vergeten me eerst in te loggen hiervoor mijn excusses