Telefoongids op PocketPc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond beste mensen!

Ben ff met mn pocket pc aan het klooien, en zou heel erg graag daar de telefoongids op willen hebben. Ik weet dat hij online te benaderen is, maar helaas is heel Nederland niet een grote hotspot.
Is hier een andere oplossing voor zodat ik hem offline kan benaderen???:?

Heb namelijk geen zin om de complete telefoongids over te kloppen in excel 8)7

Verwijderd

ik vraag me af wat voor formaat geheugenkaartje je moet hebben om al die data op te slaan...
misschien onderweg gewoon een infonummer bellen een beter idee ?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan via bepaalde programma's een CSV-dump maken van de CDfoon, welke je vervolgens weer in kan lezen. Ik weet niet zeker of het legaal is, vandaar dat ik geen programma's noem. Daarnaast heb je nog een Mb of 600 aan geheugen nodig, anders gaat het niet passen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Infonummer kan natuurlijk ook, maar vroeg me gewoon af of het mogelijk was...bedoel, hoe groot kan die database in totaal zijn die er achter hangt? Bedoel het is toch alleen maar een beetje tekst :X

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Inderdaad: een klein beetje tekst, maar wel van heel Nederland. Of wil je maar een paar plaatsen in je PocketPC zetten?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ben aan het kijken wat de mogelijkheden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En al wat gevonden?
Ben zelf ook erg geinteresseerd, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tomeraider 3 heeft erg sterke compressie. Als je zo'n CSV-dump om weet te zetten in een vorm die door TR3 geïmporteerd kan worden, past het misschien in een paar honderd MB. Deze bestandsgrootte is geen probleem voor TR3: de Engelse wikipedia (500MB in TR3-formaat) gaat ook prima.
TR3 werkt met een inhoudsopgave, en bij elk woord een beschrijving. Dan zou je een inhoudsopgave kunnen maken in de vorm van: "Amersfoort - Tweakers.net B.V. - Utrechtseweg 29-P/M", en als je erop klikt het telefoonnummer.
Pagina: 1