wanneer zijn de athlon 64 fx55 procs leverbaar

Pagina: 1
Acties:

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-08 19:03

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
Ik dacht dat deze al een paar maandjes te koop waren, nu wil ik er dus 1 kopen, maar heb tot op heden nog geen enkele shop kunnen vinden die ze heeft!

Moet ik nog ff geduld hebben, of alternatieven kiezen, ik kan ook nergens iets vinden over een verwachte leveringsdatum!

[ Voor 6% gewijzigd door Redwood op 17-02-2005 22:37 ]

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 11:00

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

_Ernst_

Mark It Zero!

bladiebla te laat

[ Voor 84% gewijzigd door _Ernst_ op 17-02-2005 22:14 ]

Last.fm

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54

Bever!

3

neem een 4000+ en bespaar een boel geld?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

Thandor

SilverStreak

AMD Athlon 64 4000+ heeft een gelockte multiplier en is dus niet cool :P.
Met een AMD Athlon 64 FX-55 ben je de man :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 11:00
Thandor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:17:
AMD Athlon 64 4000+ heeft een gelockte multiplier en is dus niet cool :P.
Met een AMD Athlon 64 FX-55 ben je de man :)
ja maar wel een arme man (qua geld)

:p

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:34
^ Rofl

Ik zou eigenlijk even wachten. Volgens mij komt binnenkort een nieuwe processor van AMD uit. Dualcore? tevens komt intel ook met nieuwe processors. Ik vind inderdaad 800 Euro ziekelijk veel geld voor een processor. Je hebt hedendaags niet meer nodig dan een 3000+ voor algemeen gebruik

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

_Ernst_

Mark It Zero!

Beverhoofd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:14:
neem een 4000+ en bespaar een boel geld?
Dat vroeg ie niet ;)

Ik gaf wel leuk een linkje naar de pricewatch, maar hij is dus bij geen enkele winkel op voorraad, had ik even naar moeten kijken.
Ik weet niet wanneer hij leverbaar zal zijn.

Last.fm

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 17:32
STIMPPYYY schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:24:
^ Rofl

Ik zou eigenlijk even wachten. Volgens mij komt binnenkort een nieuwe processor van AMD uit. Dualcore? tevens komt intel ook met nieuwe processors. Ik vind inderdaad 800 Euro ziekelijk veel geld voor een processor. Je hebt hedendaags niet meer nodig dan een 3000+ voor algemeen gebruik
mag je gerust terugschroeven tot 800 hoor :). Een 3000+ is heus merkbaar niet veel sneller voor bureautica/internet/e-mail.

Beste prijs-kwaliteit van de high-end processoren vind ik dan weer de 3500+ (die ik oa ook zelf bezit :p).

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
hahaha nee... vroeg dat ook inderdaad niet...

Ik koop eigenlijk eens in de 2 a 3 jaar een nieuwe pc, en dan gelijk een super snel systeem, dit doe ik mijn hele leven al, wat het kost maakt mij dan echt niet uit.
don't ask me why, maar het bevalt mij goed.

Al met al is de tijd daar, en ik heb alles al binnen, sterker nog, mijn systeem zit al inelkaar.
Alleen is echt nergens een fx55 te koop.... erg vaag... pricewatch had ik inderdaad al wel gekeken. alsnog bedankt.. maar dit mocht ook niet baten.
Meer was ik nieuwsgierig of iemand een winkeltje wist waar ze wel gewoon te koop waren.
Anders ga ik toch voor een 4000 (die overigens iets van 100 a 150 euro scheelt, dus geen belachelijk hoog bedrag)

[offtopic]
Hetzelfde geld overigens voor videokaarten, ik wil een sli opstelling,en als ik dan moet kiezen tussen 6600 of 6800 ga ik toch voor 6800, bij voorkeur 6800 ultra.
Maar deze zijn al net zo min te koop..

edit:

waar staat trouwens dat ik mijn pc gebruik voor internet en emailen ???
Behalve wat dtp werk, vooral met illustrator en photoshop, game ik erg veel.
En dan gaat bij mij altijd de resolutie op 1600x1200x32 (duh) en alle instellingen op maximaal.
Dan mag er wel een dikke pc staan })
Ook ben ik zelfstandig ondernemer, en gebruik mijn pc eigenlijk voor alles, ik wil mij dan absoluut niet ergeren aan trage nietmeewerkende pc's.
Overigens zoals ik zei, heb ik dus een eigen bedrijf, en kan dus ook 19 procent btw terugkrijgen, omdat mijn pc ook zakelijk gebruikt word, dus waarom dan nog 100 euro besparen

[ Voor 27% gewijzigd door Redwood op 17-02-2005 22:39 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:34
needless to say schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:29:
[...]

mag je gerust terugschroeven tot 800 hoor :). Een 3000+ is heus merkbaar niet veel sneller voor bureautica/internet/e-mail.

Beste prijs-kwaliteit van de high-end processoren vind ik dan weer de 3500+ (die ik oa ook zelf bezit :p).
Klopt maar ik heb het over algemeen verstaand: wat leuke programma's (photoshos) en hedendaagse games. Ik heb zelf ook een 3500+ en bevalt me prima inderdaad _/-\o_
Agressor schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:34:
hahaha nee... vroeg dat ook inderdaad niet...

Ik koop eigenlijk eens in de 2 a 3 jaar een nieuwe pc, en dan gelijk een super snel systeem, dit doe ik mijn hele leven al, wat het kost maakt mij dan echt niet uit.
don't ask me why, maar het bevalt mij goed.

Al met al is de tijd daar, en ik heb alles al binnen, sterker nog, mijn systeem zit al inelkaar.
Alleen is echt nergens een fx55 te koop.... erg vaag... pricewatch had ik inderdaad al wel gekeken. alsnog bedankt.. maar dit mocht ook niet baten.
Meer was ik nieuwsgierig of iemand een winkeltje wist waar ze wel gewoon te koop waren.
Anders ga ik toch voor een 4000 (die overigens iets van 100 a 150 euro scheelt, dus geen belachelijk hoog bedrag)

[offtopic]
Hetzelfde geld overigens voor videokaarten, ik wil een sli opstelling,en als ik dan moet kiezen tussen 6600 of 6800 ga ik toch voor 6800, bij voorkeur 6800 ultra.
Maar deze zijn al net zo min te koop..

edit:

waar staat trouwens dat ik mijn pc gebruik voor internet en emailen ???
Behalve wat dtp werk, vooral met illustrator en photoshop, game ik erg veel.
En dan gaat bij mij altijd de resolutie op 1600x1200x32 (duh) en alle instellingen op maximaal.
Dan mag er wel een dikke pc staan })
Je kan ook een X850PE nemen. Deze presteert beter dan een 6800ULTRA en in een aantal test ook beter dan 2x6800ultra, dit omdat er weinig profielen beschikbaar zijn voor games van nvidia.

Misschien kan je ook je spulletjes ook kopen in amerika en dan laten verschepen naar NL daar is het meestal wel op voorraad. Heb namelijk al een aantal shops (wereldwijd) gezien waar deze spullen worden aangeboden en dan ook op voorraad zijn .Maar met goed speurwerk kom je overal wel snel aan in NL, teminste dat is bij mij altijd zo :z

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 17-02-2005 22:41 ]

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 16:33

star-saber

Ryzen

Ik heb ook lang lopen zoeken naar een FX-55.
heb de mijne begin januari in engeland gekocht bij www.overclockers.co.uk
was de enige die hem kon leveren uit voorraad toen.

Verwijderd

idd nergens te krijgen bijna. ik ben zelf aan t wachten op de nieuwe 90nm core, die zou minder heet worden etc. (zie ook AMD discussie topic ;) ) maar heb het vermoeden dat ik minstens tot half 2005 moet wachten voordat ik er 1 in bezit heb.

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
argh... vervelend.. heb nu heel wat amerikaanse, duitse en GB winkels afgezocht, nergens op voorraad..... zeer slechte zaak zeg ik!
Na ja, we gaan gewoon rustig en geduldig afwachten :(

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Geduld is een schone deugd ;)
De E0 versies zullen wss wel beter beschikbaar worden, omdat er meer cores uit een wafer gehaald kunnen worden & omdat 90nm beter de 2,6GHz haalt. (hogere yields dus)

March of the Eagles

Pagina: 1