hahaha nee... vroeg dat ook inderdaad niet...
Ik koop eigenlijk eens in de 2 a 3 jaar een nieuwe pc, en dan gelijk een super snel systeem, dit doe ik mijn hele leven al, wat het kost maakt mij dan echt niet uit.
don't ask me why, maar het bevalt mij goed.
Al met al is de tijd daar, en ik heb alles al binnen, sterker nog, mijn systeem zit al inelkaar.
Alleen is echt nergens een fx55 te koop.... erg vaag... pricewatch had ik inderdaad al wel gekeken. alsnog bedankt.. maar dit mocht ook niet baten.
Meer was ik nieuwsgierig of iemand een winkeltje wist waar ze wel gewoon te koop waren.
Anders ga ik toch voor een 4000 (die overigens iets van 100 a 150 euro scheelt, dus geen belachelijk hoog bedrag)
[offtopic]
Hetzelfde geld overigens voor videokaarten, ik wil een sli opstelling,en als ik dan moet kiezen tussen 6600 of 6800 ga ik toch voor 6800, bij voorkeur 6800 ultra.
Maar deze zijn al net zo min te koop..
edit:
waar staat trouwens dat ik mijn pc gebruik voor internet en emailen ???
Behalve wat dtp werk, vooral met illustrator en photoshop, game ik erg veel.
En dan gaat bij mij altijd de resolutie op 1600x1200x32 (duh) en alle instellingen op maximaal.
Dan mag er wel een dikke pc staan

Ook ben ik zelfstandig ondernemer, en gebruik mijn pc eigenlijk voor alles, ik wil mij dan absoluut niet ergeren aan trage nietmeewerkende pc's.
Overigens zoals ik zei, heb ik dus een eigen bedrijf, en kan dus ook 19 procent btw terugkrijgen, omdat mijn pc ook zakelijk gebruikt word, dus waarom dan nog 100 euro besparen
[
Voor 27% gewijzigd door
Redwood op 17-02-2005 22:39
]