Toon posts:

[XP] Windows Media player vertraagt videobeeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik avi/mpeg afspeel met mijn media player, dan loopt vaak het geluid verkeerd. en blijft vaak mijn beeld vast zitten. terwijl ik met niks anders bezig ben. vroeger had ik daar compleet geen last van.

ik heb er ook geen last van met dvd's of muziek alleen met het afspelen van videobestanden

mijn systeem is als volgd
windows XP
Soyo Dragon p4s
P4 1.6
512 mb ddr ram
4 hdd 40/80/160 gig
het maakt niet uit welke hdd ik pak, en het maakt ook niet uit of ze gekoppeld zijn op een ide poort of niet

ik heb alle update als gedownload. kan niks anders meer vinden

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

inXs

known as inXs

misschien een codecs probleem? Al eens geprobeerd ze allemaal weg te halen en gewoon 1 goed codec pack te instaleren?

superB

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ook de media player ook uptodate? Met een ander programma als bijvoorbeeld winamp hetzelfde probleem? Ik zet even [XP] in de titel omdat we dit altijd doen in Windows Operating Systems, en verduidelijk deze ietsje :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
wat vind jij een goede codec?? heb een heel pakket geinstalleerd van ACE mega codec packet.

en over het geheel van of ik eht met winamp ook heb, ik kijk geen avi met winamp, maar ik daar stotterd die nog emeer mee, hhet geluid is wel beter/ loopt meer synchroon. maar die happert steeds meer op het moment dat er een beetje bewegingd beeld is.

ook merk ik ineens dat ik geen Full screen meer kan doen? hij wil het wel proberen maar geeft dan gewoon gelijk weer het oude 100 % beeld.

begint steeds raarder te worden8)7