Bij mn vriendin thuis hebben ze ADSL (mxstream), dit zit momenteel aangesloten op de computer van haar ouders.
Nu heeft ze zelf ook een pc aangeschaft kort geleden, en nu willen we de ADSL verbinding delen, door middel van een router.
Na heel wat gezoek, en gevraag in winkels, zijn we nog geen ene stap verder...
Het modem dat op het moment wordt gebruikt voor de verbinding is een Alcatel Speedtouch USB modem.
We zoeken dus een router (liefs draadloos) die de verbinding kan delen..
De ene zaak zegt dat het niet mogelijk is.. omdat het modem usb is.. en de andere zegt dat het wel mogelijk is maar dat je dan 250 euro's moet neertellen
.
We wouden namelijk de router kopen die op het moment in de aanbieding is bij Dynabite.
De "Ergenic Wireless Router 22 Mbps" voor 29,95 euries.
Deze kan volgens hun niet gebruikt worden..
Mijn vraag is dus, welke router (liefs draadloos) is wel geschikt.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Nu heeft ze zelf ook een pc aangeschaft kort geleden, en nu willen we de ADSL verbinding delen, door middel van een router.
Na heel wat gezoek, en gevraag in winkels, zijn we nog geen ene stap verder...
Het modem dat op het moment wordt gebruikt voor de verbinding is een Alcatel Speedtouch USB modem.
We zoeken dus een router (liefs draadloos) die de verbinding kan delen..
De ene zaak zegt dat het niet mogelijk is.. omdat het modem usb is.. en de andere zegt dat het wel mogelijk is maar dat je dan 250 euro's moet neertellen
We wouden namelijk de router kopen die op het moment in de aanbieding is bij Dynabite.
De "Ergenic Wireless Router 22 Mbps" voor 29,95 euries.
Deze kan volgens hun niet gebruikt worden..
Mijn vraag is dus, welke router (liefs draadloos) is wel geschikt.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen