Smilies

Pagina: 1
Acties:

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:50

M-ThijZ

Riding on Rails

Topicstarter
Via de e-mail krijg ik geen reactie, waarschijnlijk ligt dat aan mijn mailservices die nog niet helemaal goed geconfigureerd zijn. Daarom plaats ik mijn e-mail hier even, hopende dat dit een goede plek ervoor is:
Geachte Tweakers.net,

Bij deze wou ik toestemming vragen voor het gebruik van de smilies in een .jisp (Jabber Icon Style Package). Dit icon pack zal opgenomen worden in de jabber client Pandion http://www.pandion.be, ook zal dit icon pack gebruikt kunnen worden in elke jabber client die icons ondersteunt.
Uiteraard zal er een vermelding worden gemaakt naar Tweakers.net met een © teken. Verder is Pandion een open source project, net als Jabber en zijn er geen commerciele doelstellingen.

Met vriendelijke groet,
Matthijs Langenberg

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb er zicht op noch zeggenschap over maar toch: geef anders even aan over welke smilies je het precies hebt :)

En mai niet werkend: neem voorlopig nog een hotmail / gmail / oid. adres :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Heb je dit al even doorgelezen?

Smiley-credits en gebruiksregels

Ik kan je geen garanties geven, dat zal iemand anders moeten doen. Maar zoals ik het hier lees moet het kunnen met een duidelijke credits-vermelding. Gaim en Kopete leveren beide ook deze basis-smiles standaard mee. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:50

M-ThijZ

Riding on Rails

Topicstarter
Ik heb het over de GoT smilies, wat dus deze zijn: linkje
Dat is een screenshot uit het programma zelf, eventueel zouden extra verwijzingen naar de website nog kunnen in de beschrijving.

Ja, ik heb die regels doorgenomen. Daarom zit de O+ er ook niet in.
Zelf had ik ook het idee dat het wel toegestaan was mits er een verwijzing was, maar ik wil het toch graag even zeker weten voordat de maker van Pandion er problemen mee gaat krijgen. Als Gaim en Kopete ze mee kunnen leveren, dan moet dat in Pandion ook zeker wel kunnen. :)

Is er nu _wel_ of _geen_ toestemming om dit icon pack in het programma Pandion op te nemen?

[ Voor 51% gewijzigd door M-ThijZ op 17-02-2005 22:05 . Reden: toevoeging ]