Op zondag 07 januari 2001 21:50 schreef stefana3a het volgende:
alsof jij al wel zo'n 'ervaren' GoTter bent
Meer dan jij ja. Ik heb het hier nl. maanden gevolgd, voordat ik me regde. Toen ik geregd was heb ik gewoon rustig zitten posten. De laatste tijd word ik iets actiever.
Zoals je misschien uit m'n vorige posting had gezien, wens ik je hier veel plezier. Maar... pas je een beetje aan enzo. Ga niet de hele tijd complete crap posten om aandacht te trekken. Gezien het feit dat je niets meer meldt over de stefan1986 kwestie, ga ik er maar eventjes van uit dat je je daarmee "vergist" hebt. Kan gebeuren, iedereen maakt wel eens een vergissing

.
EDIT: Searches op stefan1986 en %stefan1986% resulteerden in niets. Proves my point dacht ik zo.....

. Search op de frontpage op je naam leverde een profile op waarin die naam op 29 september is geregd. Niet echt een ervaren tweaker ook dus. Geeft nix, maar zeur niet. Je reacties onder de nick stefan1986 zijn ook niet echt van een hoog peil. De laatste stuk of wat heb ik gecheckt. De meesten voegen niets toe, zijn enigszins flamebaiterig/trollerig, of zijn niet echt getuigend van een grote kennis. (Iets van: laten ze dat .13 procede maar gauw invoeren, worden ze lekker snel van. Ze worden alleen maar sneller als je ze hoger klokt (fsb of multiplier). Het .13 procede zorgt ervoor dat de transistoren kleiner worden, waardoor ze sneller kunnen schakelen en minder vermogen dissiperen. Hierdoor kun je ze wel op een hogere frequentie klokken ja, maar alleen door 'em kleiner te maken wordt 'ie niet sneller. Nou, misschien toch wat geleerd

).
Ik ben niet haatdragend, dus als je je ff wat relaxter op gaat stellen, dan zul je van mij geen last meer hebben. Ook van irrelevant en anderen heb je dan geen last meer. Als je je toch kinderachtig wilt blijven gedragen, go ahead. Je wordt vanzelf gebanned als je het te bont maakt. Maar goed, ik heb liever dat er een nieuwe generatie tweakers opstaat, dan dat we alle nieuwelingen af moeten kappen. Laat maar horen wat je ervan vindt. Ik heb dit bericht in alle redelijkheid getypt, dus als je je redelijk opstelt, dan vind ik het best hoor....
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.