Toon posts:

[XP] WINXP vind partitie niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb vlug even een vraagje en zou graag wat hulp nodig hebben, waarschijnlijk staat het antwoord al ergens rond het forum maar ik heb nu heel weinig tijd, aangezien ik via mobiel zit te i-netten. Het probleem is het volgende ik heb bij m'n vriendin der hele HD gewist aangezien ze allemaal problemen hadt en ik heb de HD in 2 partities gedeeld, 1 met 10gb en de andere met 30gb. Op die van 10gb heb ik winxp geinstalleerd nadat het setupprograma van xp het een formaat had gegeven (NFTS). Eenmaal dat ik winxp heb geinstalleerd, als ik naar Mijn PC ga zie ik niet de andere partitie die nog geformateerd worden, what is happening? en hoe zu ik de andere partitie kunnen formateren...
B.v.d

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eens bij schijfbeheer :)
volgens mij staat hij daar wel tussen. Zo ja, dan is er volgens mij niets aan de hand.

Te vinden via: Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Opslag :)

Als hij niet geformateerd is, maar wel gepartitioneerd is, kan je hem formatten via DOS, en/of via Deze Computer en dan rechtermuisknop op die schijf en dan formatteren selecteren.

[ Voor 52% gewijzigd door Outerspace op 17-02-2005 20:46 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Met een programma als Partition Magic. XP ziet alleen partities die geformateerd zijn.

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:47:
Met een programma als Partition Magic. XP ziet alleen partities die geformateerd zijn.
heb jij wel ooit in schijfbeheer gekeken? :+

en partition magic wil nog wel eens een ranzige partition table aanmaken (is mij iig ooit overkomen)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is natuurlijk te vaag voor ons om iets mee te kunnen :+

We verwachten op GoT wel wat eigen inzet. En geen gehaastte vragen en antwoorden. Het is een open discussieplaats die 24 uur per dag open is dus er komt vanzelf iemand langszeilen die iets te vertellen heeft. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door, en check ook Windows Operating Systems - FAQ. Might just be what you need :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.