WoW cdkey ?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 19:02
Ik heb zojuist WoW aangeschat, de 'uitklapdoos' leek open te zijn geweest maar de dubbele dvd doos erin was gesealed.

Ik kan alleen nergens een cdkey of code voor 1 maand vinden ? Waar zou die moeten staan

Ik heb em namelijk gekocht voor een kennis van me uit de oekraine. Hij heeft de 4 cds maar geen code, je kunt het spel niet origineel kopen daar dus wil ik hem helpen.

Maar waar in godsnaam stan die codes? Ik heb 4 cds, een reclame blaadje en een dik boekwerk in de dvd doos.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

• Kijk eens in Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 17 (ergens tegen het einde) & Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 18
• Hij zit dus onder cd 3
• Als je 4 cd's hebt heb je dus geen DVD versie :?
• Zoekvraagje :?

[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 17-02-2005 20:15 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier zat de 'authorization key' achter cd nr.3 in het doosje. (misschien bij jou achter een andere cd)
Een klein wit sticketje met daarop het nummer. Anders zou even contact opnemen met de winkel waar hij is gekocht. (of met Blizzard)

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 19:02
purge schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:17:
Hier zat de 'authorization key' achter cd nr.3 in het doosje. (misschien bij jou achter een andere cd)
Een klein wit sticketje met daarop het nummer. Anders zou even contact opnemen met de winkel waar hij is gekocht. (of met Blizzard)
Klopt helemaal ! Bedankt :)

Sorry btw, had niet door dat er ineens 2 game forums waren:)