Toon posts:

[IE] Invoervelden zijn geel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ons project op school, inmiddels afgerond, bestond uit het maken van een website voor een stripboekhandel. Deze website bevatte enkele formulieren met nogal wat invoervelden. De achtergrond van deze invoervelden was geel. Ik vemoed dat mijn probleem hier iets mee te maken heeft. Ik kijk er al enkele weken tegen aan maar het blijft me irriteren.

Wanneer ik op een website kom met formulieren die invoervelden bevatten is het altijd zo dat er een aantal velden deze gele kleur overnemen. Het vreemde is dat de goede kleur, zoals die op de website word gebruikt, wel eerst word ingeladen maar na enkele seconden springt die weer op geel.

Voorbeeldje: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rickbernards/wtfbug.jpg

Het lijkt wel of er ergens iets op me pc is blijven hangen :? Kan iemand mijn probleem oplossen??

Alvast bedankt,

~Rick Natsch

Ik gebruik Microsoft Windows XP Pro met als internetbrowser MS Internet Explorer 6.0

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:51

JeroenT

hoi!

Heb je niet iets als incredimail draaien? die maakt ook precies die invoervelden geel.

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:16
Klinkt als autocomplete in IE, maakt alle velden waar je ooit al eens wat hebt ingevuld geel en geeft suggestie bij je invoer. Gewoon uit te zetten toch?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
HTML = /13 !

Maar dan nog, het heeft weinig te maken met HTML denk ik. Ik denk niet dat het echt achtergebleven kan zijn van een eerder gedraaide HTML opdracht door jou. Lijkt me wel een erg ernstige bug als je browser de style van een vorige pagina gebruikt op andere pagina's en style van die pagina negeert.

Edit: wat dajappie zegt kan best wel eens waar zijn. Ik weet het niet, gebruik geen IE.

[ Voor 14% gewijzigd door HyperioN op 17-02-2005 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de topicnaam is idd niet geheel juist :/

@dajappie: nope, ik heb het niet op mijn systeem draaien.

@Klubbheads: Ik heb geprobeerd alle ingevoerde waarde te verwijderen via (Internet Options > Content > Autocomplete), dat is gelukt alleen blijven de gele invoervelden..

~ Rick Natsch

edit: met Mozilla FireFox ondervind ik geen problemen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 20:36 ]

• dajappie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:16
Ik had Gmail nog nooit geopend in IE, 1x gedaan en vervolgens geel veld bij de username. Vervolgens autocomplete geheel uit en Clear Forms. Daarna niet vergeten IE geheel afsluiten en opnieuw starten werkte prima, alles weg.

Verwijderd

Topicstarter
Nu wordt het helemaal spannend. Wanneer ik alle waardes van de Forms en de Passwords probeer te legen loopt IE vast. Toch schijnt wel alles gewist te worden. Maargoed.. ik zit nog steeds met het probleem. Lijkt erop dat ik er maar mee moet leven :?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit probleem heeft niks met webscripting of programmeren te maken. Het heeft zelfs weinig met HTML te maken. Het lijkt me meer een probleem met IE en ik verplaats dit topic daarom dan ook naar Software Algemeen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Iemand misschien een oplossing :?

Alvast bedankt,

~Rick Natsch
Modbreak:Laat het schoppen van je topic even achterwegen tot 24 uur na de laatste reply.

[ Voor 41% gewijzigd door Spider.007 op 18-02-2005 13:48 ]

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

heb je je temporary internet files al geleegd ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook eens gehad. Blijkt te worden veroorzaakt door een instelling in de Google toolbar ( ik neem aan dat die geinstalleerd is )

Je kunt het uitzetten :
Google Toolbar -> Options -> Tabblad "More" -> Optie "Automatically highlight fields that autofill can fill" uitzetten
en klaar is uw kunstgebit :+

Verwijderd

Topicstarter
FFrenzy ik ben je eeuwig dankbaar! Eindelijk zijn die schoftige gele invoervelden pleitte! _/-\o_

Je moet trouwens ook nog bij Google Toolbar > Options > Options > Autofill button uitvinken

Yahoo.. mijn dag kan niet meer stuk. Bedankt! :)

~ Rick Natsch
Pagina: 1