Toon posts:

Computer sluit niet goed af

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem:

Als ik mijn computer afsluit gewoon via start/afsluiten dan komt er een zwart beeld met alleen mijn muispijl te zien verder niets. (Geen 'no-signal' berichten of 'out of ranch' berichten.) Ook als ik de uitknop 1 x indruk wat dus normaal betekent dat die automatisch afsluit gebeurt hetzelfde. Er gebeurt dan helemaal niets... Ik heb programma's geinstaleert die ik geleent heb van een vriend, maar die wil ik niet verwijderen en hij is er voorlopig niet. Dit zijn: Mcafee virusscan, northon ghost en spysweeper. Misschien dat iemand dit probleem herkent het is aleen irritant en ik zou graag weten waar het aan ligt. :P Op internet heb ik iets kunnen vinden dat je in het register iets kunt wijzigen door van 0 naar 1 te zetten maar dat hielp ook nix...

Mijn specs:
- amd 64 3500+
- msi K8 neo platium 2
- corsair 1gb (2 x 512 mb)
- xfx 6600gt agp
- voeding 350 watt coolermaster

Ik hoop dat er nix kapot is 8)7

Verwijderd

Misschien dat de geleende programma's het probleem veroorzaken? Ik heb een virusscanner gehad die het diskettestation bij het afsluiten controleerde, hier bleef hij een hele tijd hangen heb geen diskette namelijk erin :+

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT heeft tientallen subfora, het zou je sieren als je niet de bovenste aan zou klikken, maar een toepasselijke voor je probleem zou zoeken.

Je meldt niet wel OS je draait, als het om Windows gaat: Windows Operated Systems. Zo niet, NOS :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.