Toon posts:

Scanjet 3500c probleem scant 1 kleur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mn HP Scanjet 3500c.
Als ik een document wil scannen, wordt de lamp opgewarmd, de scanner loopt en vervolgens krijg ik een scan in 1 kleur. Een groot gekleurd vak dus. En dat is meteen het enige. Hetzelfde document is de ene keer rood, dan groen, dan blauw, etc. :(
Ik heb Windows XP opnieuw geinstalleerd (dus cleane windows, inclusief SP2) met de nwste drivers (van hp.com)...

Wie weet waar dit aan ligt en wat ik eraan kan doen?

Tnx!

Verwijderd

Sinds wanneer zijn de problemen begonnen? Doet hij hetzelfde onder andere OS'en/drivers en met preview? Is de PC geaard zoals het hoort?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er vandaag pas achter gekomen, maar heb de scanner al een tijd niet gebruikt. Andere OSén weet ik niet. Ik heb ook niet de mogelijkheid om dat te proberen :'(

Het lijkt mij een driver probleem oid, maar weet het niet zeker. (zover gaat mn scanner-kennis niet ...)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die er iets meer zinnigs over kan zeggen?
Ik heb de scanner heel dringend nodig en juist dan doet zo'n kreng het niet :(

Verwijderd

Ik vrees toch dat dit een hardwarematig defect is. Als jij XP opnieuw installeert met de nieuwste drivers, is het tamelijk onwaarschijnlijk dat de problemen worden veroorzaakt door een softwarematig probleem.

Je kunt eventueel nog een keer XP opnieuw installeren en dan de scanner aansluiten zonder HP drivers. Misschien word je scanner dan herkend door de standaard drivers van XP en kun je kijken of de scanner wel goed functioneert. Verder zou je nog een andere USB-kabel kunnen proberen, liefst zo kort mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het nu proberen op een andere pc. Nu maar hopen dat ie het hier wel doet...

Verwijderd

Topicstarter
Hier doet ie hetzelfde... Ik vrees dat ie ten dode opgeschreven is. Kan ik hier nog iets aan sleutelen (schoonmaken ofzo) ?
Pagina: 1