[outlook 2003] pst file online zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
ik wil graag een pst bestand op ons .nl domein zetten.
zodat we een agenda via outlook kunnen delen.

nu heb ik dus een pst bestand aangemaakt en agenda toegevoegd nou dat werk allemaal goed.
zet ik dat pst file online en daarna wil ik dat in outlook openenen vanaf die locatie dan krijg ik de volgende melding:

U kunt hier geen internetadres gebruiken. Voer het pad in dat wijst naar een locatie op een de computer of in het netwerk.

is hier een oplossing voor of een andere manier om dit te koppelen?

exchange is nu even nog geen optie omdat we nog geen eigen server op het domein hebben draaien.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lijkt me duidelijk toch? Je moet de PST file downloaden; wijzigen en weer uploaden. Outlook kan waarschijnlijk niet schrijven via de HTTP verbinding. Overigens zijn er ook andere manieren om een agenda te delen hoor :) [google=agenda online freeware] [search=agenda online]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dude88
  • Niet online
ik heb het nu geprobeerd via ftp verbinding

ja, dat uploaden en downloaden wou ik dus even voorkomen en het gewoon realtime met outlook doen.

andere programma's zijn er wel, maar outlook vin ik erg prettig werken en daar werk ik al veel mee
en nog een groot pluspunt is dat ik outlook met 1 knop kan synchroniseren met mijn pda en telefoon dat wordt met freeware programma denk ook wat lastiger

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Dan kun je waarschijnlijk het beste met Exchange (en eventueel Outlook Web Access) aan de slag. Op een andere manier gaat het ws niet lukken zonder naar non MS software te grijpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Gerco op 17-02-2005 20:58 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• dude88
  • Niet online
oke outlook web access is zover ik het goed begrijp dat je via je explorer online inlogt en vervolgens een soort outlook scherm in je explorer krijgt
hier heb ik ook geen problemen mee

dit ik denk ik niet zonder exchange mogelijk?
zo nee, kan ik exchange op 1 of andere manier draaiend krijgen op mij hostings pakket?
of moet ik dan noodzakelijk een eigen server hebben waar mijn .nl domein op draait?

[ Voor 3% gewijzigd door dude88 op 17-02-2005 21:08 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[google=online calendar php asp]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• dude88
  • Niet online
gaat het met php dan via outlook werken :?
Pagina: 1