Nieuwsartikel: Ontwikkelaars krijgen in april een vooruitblik op Longhorn
De eerste post is meteen raak:
Maar de modders denken er niet allemaal zo over. Het ding heeft momenteel 89 (!) moderaties te pakken en dat in twee uur tijd - hij 's dus op z'n minst omstreden.
De scheidslijn tussen mop en troll is vaak flinterdun en het is redelijk algemeen bekend dat powermods geen gevoel voor humor hebben, dus gooi ik 'm maar even in de groep.
Waarom 'ie grappig zou moeten zijn is verder wel duidelijk, dat hoeft mijns ondanks geen betoog
De vraag die ik graag beantwoord zou zien is: waarom is dit wel of geen troll?
De eerste post is meteen raak:
Als ik dat zo zie staan, lees ik dat Longhorn maar het beste door OSX vervangen kan worden; en dat is in mijn boekje een hele simpele troll.voor een gedetaileerd overzicht van de verbeteringen in longhorn kan je terecht op deze site
http://www.apple.com/macosx/
Maar de modders denken er niet allemaal zo over. Het ding heeft momenteel 89 (!) moderaties te pakken en dat in twee uur tijd - hij 's dus op z'n minst omstreden.
De scheidslijn tussen mop en troll is vaak flinterdun en het is redelijk algemeen bekend dat powermods geen gevoel voor humor hebben, dus gooi ik 'm maar even in de groep.
Waarom 'ie grappig zou moeten zijn is verder wel duidelijk, dat hoeft mijns ondanks geen betoog
De vraag die ik graag beantwoord zou zien is: waarom is dit wel of geen troll?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.