NAD t532 doet raar bij SVCD

Pagina: 1
Acties:

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-07 10:33
hallo

ik heb een NAD t532 dvd speler, ik ben er opzig heel tevreden mee, maar ik zit met een probleem. als ik een svcd (stuk of wat videoclips ) heb gebrand met nero, en ik speel hem af in mijn dvd speler doet hij soms raar. bij bepaalde nummers gaat hij haperen, een beetje stotteren en bij andere nummers heeft hij geen enkel probleem.

ik ben er al mee naar de winkel geweest, en daar kreeg ik een een of ander verhaal over svcd 1 en svcd 2, maar ik geloof daar eigelijk niet zo veel van. dus heeft die man mij de officiele codes gegeven waarmee ik dat zou kunnen veranderen, alleen dit heeft geen effect. het branden op een andere snelheid werkt ook niet, dus ik weet niet meer waar het aan kan liggen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het met één bepaald merk CD's? Leest hij andere dingen van zo'n CD wel goed, mp3 ofzo? Misschien dat hij dat merk CD's gewoon brak leest?

[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 17-02-2005 19:05 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Zjosh
het ligt niet aan de cd, omdat ik alle nummers al heb omgewisseld, en dat zou dan nog niet verklaren waarom hij die andere videoclips wel goed afspeeld.

• Zjosh
het probleem bestaat nogsteeds...en ik vond het stom om er nog een toppic over te openen, dus als iemand meer info heeft...ik heb het ook al op andere dvdspelers geprobeerd, en daar gaat het allemaal prima

alvast bedankt