Toon posts:

[JS] Right Click Menu per item

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een lijst met gegevens af te drukken en nu wil ik dat je per item via de rechtermuisknop een aantal optie tevoorschijn kan laten komen.

Ik weet wel dat je gewoon een rechtermuisknop menu kan maken maar ik wil dus eigenlijk per text item eentje maken. De url van de optie wordt dan namelijk anders.

Als voorbeeld

Regel 1

Regel 2

Regel 3

Nu wanneer je met je muisknop op regel 1 klikt een menu geladen worden en op regel 2 oook.

Maar dan ook alleen als je daarop klikt. Wat er verandert is dan eigenlijk de url

vb. Wijzigen --> wijzigen.php?r=1 of r=2 etc.....

Is dit mogelijk en wie kan mij er mee helpen of heeft een goede tip voor me of iets waar ik zoiets kan vinden. THX

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:37
Wat is precies je probleem? Post eens een linkje naar de pagina met je rechtermuisknop menuutje enzovoorts. Wij kunnen je dan wel helpen met dit probleempje. Zo kan je bijvoorbeeld het onMouseOver event een functie aan laten roepen welke insteld welke item op dit moment geselecteerd is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:45:
Ik ben bezig met een lijst met gegevens af te drukken en nu wil ik dat je per item via de rechtermuisknop een aantal optie tevoorschijn kan laten komen.

Ik weet wel dat je gewoon een rechtermuisknop menu kan maken maar ik wil dus eigenlijk per text item eentje maken. De url van de optie wordt dan namelijk anders.

Als voorbeeld

Regel 1

Regel 2

Regel 3

Nu wanneer je met je muisknop op regel 1 klikt een menu geladen worden en op regel 2 oook.

Maar dan ook alleen als je daarop klikt. Wat er verandert is dan eigenlijk de url

vb. Wijzigen --> wijzigen.php?r=1 of r=2 etc.....

Is dit mogelijk en wie kan mij er mee helpen of heeft een goede tip voor me of iets waar ik zoiets kan vinden. THX
probleem beetje onduidelijk... check anders es op http://javascript.internet.com ... helpt vaak wel als je javascript shit nodig hebt... ya digg??

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Je kunt een functie maken die je een als parameter de url meegeeft, zo kun je bij elke link dezelfde functie gebruiken maar dan met een andere url. Wel een beetje basic dit, en je laat ook niet zien wat je al geprobeerd hebt.

@roydeg: ya digg? wat is dat, msn-taal?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:07

Pelle

🚴‍♂️

Scriptrequests doen we hier niet aan :)

Dit topic is gesloten.