Ik ook, ik denk na over een probleem. Ik kom hier genoeg problemen tegen waar ik niet direct een antwoord op zou weten maar met wat logisch nadenken en ingaan op de reply's lukt het me toch vaak genoeg om tot een goede oplossing te komen op deze manier.
Jup, daar staat een goede mogelijkheid tot het antwoord ja. Overigens, volgens mij vergeet je even dat er meerdere problemen kunnen zijn. Ik sluit écht niet uit dat dit de oplossing niet is hoor, wat mij betreft is het het goede antwoord, zou mooi zijn, maar om het nou direct als enige goede antwoord aan te duiden gaat mij ook wat te ver... maar laten we hopen dat het het is

helaas word hier niets meegedaan omdat er
altijd weer mensen zijn die het BETER willen weten.
Ik wil het echt niet beter weten ofzo, ik probeer actief mee te denken aan een oplossing...

Ik weet ook dat ik niet alles weet, ik kan het soms fout hebben

Dat ik niet direct de link zie tussen een AC3 codec en het afspelen van muziek waarin over het algemeen geen AC3 codec gebruikt wordt wil toch niet zeggen dat ik niet om wat meer toelichting mag vragen?
Helaas reageren er hierdoor steeds minder mensen en reageerd de TS al helemaal
niet meer..................

Ja eh, niet iedereen is constant op een forum als GoT te vinden... hij reageert heus nog wel.
Maar again, ik probeer alleen maar mee te denken over een reactie... Als mijn manier van replien je niet bevalt, heb ik er totaal geen probleem mee als je een TR of een SeM topic aanmaakt... Ik vind het niet echt logisch dat je mij nu persoonlijk gaat aanvallen in dit topic... over nuttige tijdsbesteding gesproken... Nofi.
[
Voor 6% gewijzigd door
Xander op 18-02-2005 19:47
]