Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Feat] kleuren van 'Geplaatst op...'

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende onder het kader van niet geschoten altijd mis ;)

heb er 3 4:

1. In gesloten topics zie je de tekst "Geplaatst op <insert datum>" in het grijs, nu is dit opzich niet zo'n probleem maar als een oud topic wordt gekicked zie je alle posts van alle data dus in het grijs, kan dit niet beter ook geregelt worden zoals met de open topics gebeurd? Dus de oude data gewoon in het rood, en de nieuwe in het grijs.

2. Die teksten van "Geplaatst op <insert datum>" staan veel mooier in het rood imho :P het past gelijk meer bij de topictitel en het kleurt het e.e.a. wat op. Bovendien lijkt het me ook logischer dat het grijze "oud' betekend als in niet geselecteerd (niet beschikbaar), snappie ;) Dus mijn vraag of het rode (wat nu staat voor een oude reply) niet beter vervangen kan worden door het grijze en het huidige grijze door het rode.

3. Als je ?limit=<insert getal> doet werkt dat uitstekend alleen als er dan nog meerdere pagina's beschikbaar zijn, dan 'telt' hij dat niet mee. Kan beter een voorbeeldje geven om het beter uit te leggen: bijvoorbeeld bij een groot topic als deze: [rml][ PC MMORPG] ROSE Online deel 3[/rml] dan staat er wel dat er nog 2 pagina's beschikbaar zijn maar hij 'navigeert' dus zoals je ingestelt hebt bij je voorkeuren. Dus bij deze de vraag of het mogelijk is om een feature erin te bouwen dat de forumsoftware hiermee rekening houdt?

als er iemand een beter topictitle weet, be my guest ;)

//edit: 4 dus: want nu ik dit topic aan mijn bookmarks toevoegen deed krijg ik &#039; te zien i.p.v. '

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 18:00 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
?limit= is een debug-iets van de Parse-devvers en geen officiele optie in React, dus daar wordt denk ik geen support opgeleverd.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:58:
Het volgende onder het kader van niet geschoten altijd mis ;)

heb er 3 4:

1. In gesloten topics zie je de tekst "Geplaatst op " in het grijs, nu is dit opzich niet zo'n probleem maar als een oud topic wordt gekicked zie je alle posts van alle data dus in het grijs, kan dit niet beter ook geregelt worden zoals met de open topics gebeurd? Dus de oude data gewoon in het rood, en de nieuwe in het grijs.
Hoe kan een gesloten topic nou gekicked worden?
2. Die teksten van "Geplaatst op " staan veel mooier in het rood imho :P het past gelijk meer bij de topictitel en het kleurt het e.e.a. wat op. Bovendien lijkt het me ook logischer dat het grijze "oud' betekend als in niet geselecteerd (niet beschikbaar), snappie ;) Dus mijn vraag of het rode (wat nu staat voor een oude reply) niet beter vervangen kan worden door het grijze en het huidige grijze door het rode.
te verwarrend om dat nu om te gaan draaien. Daarbij is het juist de bedoeling dat de oudere messages meer opvallen dan de nieuwere. Grijs op grijs valt sowieso minder op dan rood op grijs, vandaar deze keuze.
3. Als je ?limit= doet werkt dat uitstekend alleen als er dan nog meerdere pagina's beschikbaar zijn, dan 'telt' hij dat niet mee. Kan beter een voorbeeldje geven om het beter uit te leggen: bijvoorbeeld bij een groot topic als deze: [rml][ PC MMORPG] ROSE Online deel 3[/rml] dan staat er wel dat er nog 2 pagina's beschikbaar zijn maar hij 'navigeert' dus zoals je ingestelt hebt bij je voorkeuren. Dus bij deze de vraag of het mogelijk is om een feature erin te bouwen dat de forumsoftware hiermee rekening houdt?
Zoals Osirus al aangeeft is dit een non-supported feature; daar gaan we dus niet verder op bouwen.
//edit: 4 dus: want nu ik dit topic aan mijn bookmarks toevoegen deed krijg ik ' te zien i.p.v. '
dat is vreemd en zal ik eens naar kijken...

edit: dat laatste heb ik geen last van :? Hoe voeg je 'm precies toe aan je bookmarks?

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 17-02-2005 18:11 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:08:

Of jij begrijpt mij verkeerd of ik heb het verkeerd uitgelegd :P
[rml][ tweakers/feat] Bookmark links ook onderin pagina *[/rml] Dit is bijvoorbeeld een topic die gesloten is en die messages bevat die ouder zijn dan 2 weken (horen dus rood te zijn zoals bij een open topic), maar de laatste paar messages zijn niet ouder dan 2 weken en zijn gewoon normaal grijs. Maar omdat het topic gesloten is zijn ze allemaal grijs ongeacht de datum? Logischer zou zijn dat ze allemaal rood zouden zijn of in ieder geval de oude messages rood en die niet ouder zijn dan 2 weken gewoon grijs (als in pas op, liever niet replien, tenminste ik geloof dat het daarvoor bedoeld is ;) ).

te verwarrend om dat nu om te gaan draaien. Daarbij is het juist de bedoeling dat de oudere messages meer opvallen dan de nieuwere. Grijs op grijs valt sowieso minder op dan rood op grijs, vandaar deze keuze.
Je zou het ook kunnen omdraaien en denken van "grijs valt niet zoveel op, dus daarom zal er niet op gereplied worden" :+
Zouden jullie er toch niet stiekum over na kunnen denken :) Als ik 'oude' posts lees is die 'kleurscheiding' wel mooi en duidelijk :)

Zoals Osirus al aangeeft is dit een non-supported feature; daar gaan we dus niet verder op bouwen.
Jammer...

dat is vreemd en zal ik eens naar kijken...

edit: dat laatste heb ik geen last van :? Hoe voeg je 'm precies toe aan je bookmarks?

Ik had het toegevoegd d.m.v. dat vakje aan te vinken bij insert topic, heb net ff dit topic verwijderd uit de bookmarks en vervolgens weer toegevoegd d.m.v. dat plaatje bovenaan en dat ging wel goed, ik kijk nu nog ff wat er gebeurd als ik dat vakje weer aanvink bij een reply gebeurd hetzelfde als ik eerder had bij insert topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 18:32 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:08:
Ehmm.. een mod die niet oplet ?
* moto-moi kijkt onschuldig
* moto-moi is eens met crisp, juist omdat het niet zo'n kerstboom is, is deze template zou prettig :)
Door de datum in het rood weer te geven i.p.v. grijs geeft aan dat er iets bijzonders is (m.a.w: de datum valt dan wel op), terwijl het normaliter niet echt boeiende informatie is :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
moto-moi schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:38:
[...]

* moto-moi kijkt onschuldig
Ik meen me te herinneren dat die oud/nieuw kleuring gebeurde aan de hand van de mogelijkheid voor een user om te reageren of niet. En als dat niet zo is, zou het me wel verdomd makkelijk lijken. :)

Verwijderd

Sommige grote topics hebben een oude topicstart terwijl de laatste replies wel nieuw zijn. Het kleuren van messages op basis van individuele oudheid dient er juist voor dat mensen in een dergelijk thread niet gaan reageren op de oude postings.
(bijv. [rml][ CM][ EL] Wat doe jij met je Siemens Nixdorf mmbox - Deel 3[/rml])

Niet alle oude topics zijn dus over 1 kam te scheren.
daar ben je echt niet de enige mee :D
Ik meen me te herinneren dat die oud/nieuw kleuring gebeurde aan de hand van de mogelijkheid voor een user om te reageren of niet.
Dat gebeurt dus al. Mja, als je dan dus wat meer als 1 subforum onder je rechten hebt hangen komt het dus wel in de praktijk voor dat je 'door een slotje heen post'. Maar daar wen je wel aan :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 19:47 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Ik hoop overigens dat de headings van de messages niet rood worden, ik erger me er bij oude topics al aan :P .

[ Voor 5% gewijzigd door JHS op 17-02-2005 19:59 ]

DM!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Rafe schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:39:
Ik meen me te herinneren dat die oud/nieuw kleuring gebeurde aan de hand van de mogelijkheid voor een user om te reageren of niet. En als dat niet zo is, zou het me wel verdomd makkelijk lijken. :)
Klopt, en ik ben net zo goed een user volgens react als jij, alleen heb ik wat meer rechten, waaronder het reageren in gesloten topics :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Dus als ik deze sluit wordt alles weer grijs?

Edit: niet dus, dus geen bug :)

[ Voor 28% gewijzigd door crisp op 15-02-2006 23:43 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.