Toon posts:

Keuze bij opstarten XP

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 2 xps op mijn comp geinstalled (MCE en XP)
Nu had ik er een handmatig verwijderd en die andere gehouden..
Maar nu krijg ik bij mijn computer opstarten een keuze scherm tussen deze 2 besturingssystemen terwijl er 1 niet meer van op staat...
Ik heb allebei de hds geformat maar nog steeds moet ik die keuze maken..
Hoe krijg ik die ene die er niet meer op staat uit dat menu zodat hij gewoon opstart???

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

c:\boot.ini editten.

[ Voor 5% gewijzigd door DeMoN op 17-02-2005 17:12 . Reden: wow nog een typo ook :P ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-04 15:23

wvdburgt

MacOS all the way baby!

rechtermuis knop op deze computer> eigenschappen>geavanceerd>3e knop instellingen> de knop bewerken> en dan heb je 2x het kopje [operating systems] . de goede weghalen( waarschijnlijk de 2e)
dit opslaan. kan ook vanaf windows cd:
windows cd erin> computer opnieuw opstarten> repareren> dan fixmbr intypen in de dos omgeving. succes

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De boot.ini editten Lassekjus. Dit staat letterlijk in Windows Operating Systems - FAQ. Lee deze, tezamen met Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.