hoe kan ik de geuploade files weer van de server afhalen met ws ftp pro? ik heb delete geprobeerd maar dat werkt niet
Is het je eigen server? Wil je ze downloaden of verwijderen? Als je ze niet mag deleten heb je te weinig rechten.
Verwijderd
Dit is echt te basic hoor voor GOT. Kijk in de help van wsftp zou ik zeggen (ik gebruik zelf flashfxp..heb even niet het antwoord voor je, maar dat zal echt niet moeilijk zijn)
Het zal inderdaad wel een rechtenissue zijn maar je geeft helemaal informatie of foutmeldingen dus kunnen we alleen maar opsommingen maken van mogelijke oorzaken.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:56:
hoe kan ik de geuploade files weer van de server afhalen met ws ftp pro? ik heb delete geprobeerd maar dat werkt niet
Als je wat meer info geeft heb je veel sneller je antwoord waarschijnlijk.
Saved by the buoyancy of citrus
Hoewel ik geen WS FTP Pro heb, maar Filezilla moet het gewoon werken middels een delete optie als je het mij vraagt. Kan je niet gewoon rechtermuis --> Delete doen?
Als het goed is (of goed fout is
) krijg je een foutmelding. Welke?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als je via ws_ftp probeert om een dir in 1 keer te verwijderen zal dat niet gaan nee.
Verder is meer info wel handig inderdaad.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
ja het is al gelukt. je kon alleen lege mappen verwijderen.. maar ff 1 vraag ik had die net in nieuw topic gesteld maar na 10 replys werd slotje op gezet maar niemand die een goed antwoord gaf.. ik heb een gevoel dat het mischien niet mogelijk is maar wie kan deze vraag beantwoorden.
Ik heb dus met dreamwaver pagina gemaakt. Web Photo Album (via Fireworks) erbij met zeer veel foto's. Als je dus 1 van die foto's (thumbnails) aanklikt krijg je vergroting van de foto. Dus er zijn honderden paginas met 1 foto erop (de vergrote fotos). Hoe kan ik nou die honderden paginas.. want die zijn allemaal door Fireworks automatisch wit gemaakt, een andere achtergrondkleur geven? En hoe kan ik .. als het uberhaubt kan.. de naam van de foto die boven de foto komt te staan weghalen .. dus allemaal tegelijk.. want 1 voor 1 is geen beginnen aan bij 400 foto's.
Ik hoop dat er 1 iemand is die dit weet en niet gelijk zegt dat dit een te makkelijke vraag is voor dit forum want ik kan het niet vinden
Ik heb dus met dreamwaver pagina gemaakt. Web Photo Album (via Fireworks) erbij met zeer veel foto's. Als je dus 1 van die foto's (thumbnails) aanklikt krijg je vergroting van de foto. Dus er zijn honderden paginas met 1 foto erop (de vergrote fotos). Hoe kan ik nou die honderden paginas.. want die zijn allemaal door Fireworks automatisch wit gemaakt, een andere achtergrondkleur geven? En hoe kan ik .. als het uberhaubt kan.. de naam van de foto die boven de foto komt te staan weghalen .. dus allemaal tegelijk.. want 1 voor 1 is geen beginnen aan bij 400 foto's.
Ik hoop dat er 1 iemand is die dit weet en niet gelijk zegt dat dit een te makkelijke vraag is voor dit forum want ik kan het niet vinden
TeeDee schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:09:
Als je via ws_ftp probeert om een dir in 1 keer te verwijderen zal dat niet gaan nee.
Verwijderd
Je kunt met een texteditor als ultraedit replace in multiple files doen, laat die functie ens los op de directory waar die 400 files in staan.
ok ik snap je bedoeling.. maar ik heb de site gebouwd puur met WYSWYG en niet met html omdat ik hier een leek in ben. Zou je het mischien iets uitgebreider aan me kunnen vertellen. Want ik hoop dat ik dit kan oplossen.
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:31:
Je kunt met een texteditor als ultraedit replace in multiple files doen, laat die functie ens los op de directory waar die 400 files in staan.
In dreamweaver kan dat ook.
Zoek en Vervang of Search & Replace
ja.. maar hoe dat werkt.. ik zou niet weten hoe ik met die tool honderden achtergronden kan veranderen van kleur
TeeDee schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:22:
Het lijkt me niet de bedoeling dat we je aan het handje meenemen en uit gaan leggen hoe je achtergrond kleurtjes kan veranderen.Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:24:
ja.. maar hoe dat werkt.. ik zou niet weten hoe ik met die tool honderden achtergronden kan veranderen van kleur
[...]
Ik zou zeggen, snuffel eens op google, w3schools.com e.d.
Dit is namelijk basic imho.
nofi, maar je kaapt nu je eigen topic. Verder stel je ook vragen die vrij simpel met google zijn op te lossen
[ Voor 12% gewijzigd door TeeDee op 17-02-2005 18:31 ]
Maar natuurlijk kunnen we helpen 
Het is alleen dat je er meer van leert als je het zelf leert.
Een goede link om je te helpen is bijvoorbeeld http://www.w3schools.com/tags/tag_body.asp om de proporties van de tag 'body' te bekijken. (tip; bgcolor
)
Verder nog handig:
http://www.sitepoint.com/article/beginners-html-1
http://www.tiscali.nl/content/article/cmulth/567732.htm
etc
Het is alleen dat je er meer van leert als je het zelf leert.
Een goede link om je te helpen is bijvoorbeeld http://www.w3schools.com/tags/tag_body.asp om de proporties van de tag 'body' te bekijken. (tip; bgcolor
Verder nog handig:
http://www.sitepoint.com/article/beginners-html-1
http://www.tiscali.nl/content/article/cmulth/567732.htm
etc
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:00:
is er hier dan niemand die dit weet of dit zelf al eens heeft willen doen?
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:31:
Pak de demo van dreamweaver, install hem, start hem, klik op edit (oid); klik op search in replace; vul in:TeeDee schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:22:
vervang:
en in het 'vervang door'-vakje<body
(of elke andere html-kleurwaarde)<body bgcolor"#4f4f4"
klik ergens op 'files in folder' (oid, ik gebruik zelf geen dreamweaver).
Volgens mij kan editplus het ook...
dit is __erg__ basic.. gebruik op z'n minst google eens...
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
dit heb je toch al eens gevraagd? en antwoord gekregen!Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:00:
is er hier dan niemand die dit weet of dit zelf al eens heeft willen doen?
achtergrond foto's
Heeft 0,niks met W&G te maken en je vraagstelling getuigt van geen enkele moeite om zelf het probleem op te lossen dan wel van enig teken van het moeite steken in het raadplegen van bepaalde helpdesk-knopjes op je toetsenbord ende zoekmachines.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()