Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Heb je al geprobeerd Grbait opnieuw te installeren? en heb je de nieuwste versie geinstalleerd?
Ik krijg/kreeg ook wel eens vastlopers in Grabit, maar dan staat er allemaal meuk bij die balkjes. Dit is een bekend probleem.
Ik krijg/kreeg ook wel eens vastlopers in Grabit, maar dan staat er allemaal meuk bij die balkjes. Dit is een bekend probleem.
Ja dat heb ik al geprobeerd. Heb de nieuwste versie. Het gaat niet om de error met allemaal van die vage tekens enzo in de Batch maar echt om een error van GrabIt zelf waarna hij gewoon stopt met downloaden..
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Thnx.. sorry voor de fout
Maar goed.. iemand aan oplossing? Ligt het misschien aan mijn Firewall?
Het lag dus aan Norman.. Ik heb het er nu even afgegooid en nu werkt het weer perfect maar goed dan heb ik dus geen virusscanner en dat is ook niks.. Weet iemand welke instellingen ik moet veranderen zodat het ook met Norman Firewall, Internet Protection en Scanner gewoon werkt?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Pagina: 1