Anderhalf jaar geleden heb ik mijn Compaq Presario S5100NL gekocht via de postbank shop. Prima PC, maar ik wil nu graag het geheugen uitbreiden van de standaard 256 MB naar 512 MB of 768MB. Na een beetje rondgezocht en gevraagd te hebben ben ik erachter gekomen dat er een speciaal moederbord in de 5100 series zit, namelijk een Asus A7N8X-LA. Ik op de site van Asus gekeken welk geheugen met dit moederbord compatibel was, maar omdat het een speciaal moederbord is staat hij niet op de site. Ik heb Infineon geheugen (256MB TSOP-66 (32Mx64) PC2700 2.5-3-3 1rank, dit staat op de site van Infineon) erin zitten, maar aangezien dat nergens bij mij in de buurt te koop is zal ik dus voor iets anders moeten gaan. Nou is mijn vraag: heeft iemand met deze PC of dit moederbord zijn geheugen uitgebreid, en zo ja wat voor geheugen heb je er dan ingezet?
Ik heb trouwens allerlei soorten geheugen geprobeert, maar niets lijkt te werken. Ik denk dat ik binnenkort Crucial geheugen ga bestellen bij een winkel bij mij in de buurt.
Ik heb trouwens allerlei soorten geheugen geprobeert, maar niets lijkt te werken. Ik denk dat ik binnenkort Crucial geheugen ga bestellen bij een winkel bij mij in de buurt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 15:35 ]